andreasiversen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Hei! Har akkurat kommet hjem fra en deilig treningstur med fatter'n på rulleski! Når jeg dusjet, tenkte jeg på diskusjon.no, og lurte på om de er flinke til å trene der, vet jo at mange trener her da.. Det har jeg sett i diskusjonene, men tenkte vi kunne skrive det vi trente her, etter hver økt!! Så jeg tar med noen info-regler, siden jeg starter diskusjonen!! Regler: Hva du trente! Hvor langt/lenge! Hvilken intensitet(der Intensitet 1 er det roligste og 5 er det mest intensive) Hvem du trente med! Åssen formen er! Skriv også åssen programmet var !! Andre komentarer! Håper dette blir en artig og innholdsrik treningsdagbok!! Andy! Jeg starter jeg!! Trente rulleski I 1 time 5 min Intensitet 3, med 5 x 1 minutts hurtighets drag! Trente med fatter'n, overaskende bra form på han assa! Føler formen er helt OK! Ikke mer eller dårligere enn det! Gikk en runde langs kysten ved Vallø!! Endret 28. juni 2007 av andreasiversen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Sykkling Sykklet 3 mil i dag sammen med familien og noen venner av mamma og pappa. Derfor gikk det på langt nær så fort som jeg ville. Tok vel rundt 2t ( !) Itensitet: 1.85 Da jeg kom hjem tok jeg (40 x 8)+(40 x 8) situps (det er litt over 600. 8 forskjellige typer situps vel og merke) og tok noen enkle øvelser for arm muskelene. Er fornøyd med formen og håper like store forbedringer fremover som jeg har gjort det siste året. Endret 3. juli 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Ja, der har vi en treningsvillig person! 40 x 8 + 40 x 8 er utrolig bra det da Lenke til kommentar
Major Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 sier bare at jeg trener ca 10-14 timer i uka:D Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 sier bare at jeg trener ca 10-14 timer i uka:D 9025727[/snapback] sier bare at jeg trener ca 20-30 timer i uka:D Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Det er da nok det... Hehe :!: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Vet ikke helt hvor mye jeg trener, men trente sykling i går, intervaller, intensitet 5! Drit slitsomt. Du går på oseberg Iversen? Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Vet ikke helt hvor mye jeg trener, men trente sykling i går, intervaller, intensitet 5!Drit slitsomt. Du går på oseberg Iversen? 9027869[/snapback] Stemmer det ja.. Kjenner du meg?? Går du på ski i nærheten?? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Går litt på ski jeg også ja Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Går litt på ski jeg også ja 9030794[/snapback] Men hvor?? Og åssen visste du navnet mitt?? Og hvilken klubb!! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Går på Oseberg, navnet ditt er navnet ditt på profilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå