nordin Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Avgangselever i VK2 som skal søke studier: Har dere fått vitnemålet deres i posten? Dette skal jo være inne til 30. juni (eller var det 1. juli?), og jeg har i hvert fall ikke fått det enda. Det tar jo en dag å sende også, så hvis jeg ikke får det i morgen så rekker jeg ikke fristen, selv om det sikkert ordner seg uansett. Litt amatørmessig, synes jeg... Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Fikk det på Tirsdag jeg ;P, men bor i Finnmark såe. Jeg vet ikke hvordan det er dere holder til Endret 28. juni 2007 av Samegerilja Lenke til kommentar
Matias Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det er slik at det skal være sendt rekommendert innen 1. juli, ikke at det skal være framme innen 1. juli. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Fikk det i går, du får det nok i dag. Lenke til kommentar
nordin Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Måtte visst hente det på skolen. Flaks at jeg kom på å ringe i dag morges. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Måtte visst hente det på skolen. Flaks at jeg kom på å ringe i dag morges. 8970626[/snapback] Sammme måtte jeg. Hvis man ville ha det tilsendt måtte man levere inn konvolutt med frimerke slik at dem ikke brukte penger på å sende Lenke til kommentar
nordin Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Noen som vet om vitnemålet må sendes inn til alle studiene man har søkt på også, eller holder det med Samordna Opptak? Har hørt litt forskjellig rundt omkring. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg tror det bare er samordnaopptak som skal ha det, siden det er de som tar seg av rangeringa og opptaket for skolene. Men send til samordna i første omgang. Det var ihvertfall kun det jeg måtte da jeg søkte i fjorvår. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du sender attestert kopi av vitnemålet til de institusjonene du har sendt inn omslagsark til. Jeg må for eksempel sende både til NTNU og opptakssentralen for medisinstudier, siden jeg var dum nok til å slenge med medisin litt nede på listen, i fall jeg skulle ombestemme meg fra siv.ing.-studiet som står øverst (vurderte seriøst medisin tidligere). Det har jeg selvsagt ikke gjort, og blir derfor straffet med å måtte sende inn dobbelt opp av alle papirer. Lenke til kommentar
nordin Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har ikke sendt inn omslagsark til andre enn Samordna Opptak, selv om jeg har søkt på 9 forskjellige studier. Trodde man bare måtte sende inn til de skolene man ber om spesiell vurdering til. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det finnes fire typer omslagsark, der det gule er det vanligste. Jeg mottok i tillegg til dette et grønt, som bl.a. gjelder for medisin. På begge krysset jeg av for at vitnemål ville bli ettersendt, og dermed må jeg ettersende vitnemål til begge adressene òg. Spesiell vurdering, som du nevner, innebærer et blått omslagsark, mens det også finnes et fiolett for de som søker på bakgrunn av realkompetanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå