Gå til innhold

Ny 22" Widescreen - brukes til grafikk

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte for en stund siden en Samsung Syncmaster 226BW, men er ikke fornøyd. Derfor har jeg tenkt å kjøpe en skjerm til, for å kjøre dual-screen. Jeg ønsker en 22" Widescreen, og den må koste under 3000,- (kan koste mer, men ikke mye). Jeg ønsker at skjermen skal ha glossy overflate, da jeg har positive erfaringer med dette fra en laptop. Responstiden er ikke det viktigste i og med at den ikke skal brukes til spilling.

Forslag?

Takk.

Endret av iHap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den så ikke verst ut, billig var den også. Noen som har erfaringer med den?

8964933[/snapback]

Ikke glossy.

Har en slik selv , pluss att en venn av meg har samme. Veldig fornøyd med bildet , fin til film også. Har også ganske nye skjermer fra Samtron og Eizo , denne Benq skjermen slår Samtron skjermen ned i støvlene , og har vel så bra bilde som konas Eizo skjerm.

Benq har også meget god service , på min var det en lysende pixel ca. midt på , ringte netshop og de gadd knapt prate med meg da de sa Benq ikke hadde noe pixelgaranti. Mailet Benq kundeservice og de bekreftet att de ikke hadde generell pixelgaranti, men hvis det var en hvit midt på skjermen skulle de så klart erstatte skjermen. Fylte ut RMA skjema på web siden deres og fikk mail efter kort tid om att de erklærte den DOA og sendte ny skjerm til meg med en gang.

Endret av larsg
Lenke til kommentar
Det hørtes bra ut. Samsung har jeg fått erfare at er noe ordentlig herk når det kommer til support.

Andre skjermer jeg bør merke meg? (Gjerne glossy) Regner med å bestille ut i neste uke, muligens senere.

8965132[/snapback]

Sønnen min har en NEC lcd , den er meget god og Glossy , men da snakker vi om helt andre priser.

Lenke til kommentar

Jeg har sett på flere alternativer og velger heller LG L226WTQ-WF.

Det dumme er at den ikke kommer før 9 juli. Det går forøvrig rykter om at LG L226W (som er samme skjerm men har 5 ms istedenfor 2ms) har et bedre bilde enn den nyere WTQ-versjonen pga WTQ-versjonen er tweaked til å jobbe i 2ms og det skal visstnok ha en liten negativ effekt på bildekvaliteten.

Endret av LoKe2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...