thrice Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Hei. Er på utkikk etter en ny bærbar, og brukte malen på forumet for å få med alt (tror jeg), så håper noen kan hjelpe meg! * Prisen burde ikke gå over 8000,- Er villig til å fjerne f.eks bluetooth hvis det trengs. * Jeg skal bruke den til film, musikk, streaming, skolearbeid og surfing. Ikke noe spilling med andre ord. * Helst en 13-14" siden jeg skal reise mye rundt på den, trenger ikke allverden til harddisc siden jeg skal kjøpe en ekstern. Skjermkvaliteten burde være god siden jeg som sagt skal se på en del film. Vet ikke hvor mye skjermkort har å si for min del, men den må kunne plugges inn i tv/projector. Burde også ha god batteritid, men det er vel mulig å kjøpe et 8 cells batteri utenom? Burde ikke bråke for mye, eller gå veldig varm. * Ingen spesielle krav til utseende, men trenger ikke være så veldig flashy. Vil heller ha en pc der de har brukt pengene på komponenter og ikke utvendig design. * Bluetooth, WLAN og USB 2.0 er et krav. * Setter pris på, og er åpen for alle forslag. Endret 28. juni 2007 av wrangler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå