Gå til innhold

DEn betalte versjonen av Fraps, hjelp meg!

bkf_94

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Nå har jeg kjøpt ganske mye på Internett selv og foreldrene mine har kjøpt ganske mye på nett de også. Vi for vår del har aldri hatt problemer. Nå skal det sies at vi bruker VISA da når vi kjøper ting på nett. Jeg brukte vel Oppkrav før jeg fikk bankkortet mitt. Vi har iallefall aldri hatt problemer ved bruk av VISA kort på nett.

også har vel VISA noe garanti greier også hvis noe skulle gå galt?

Nå vet jeg ikke hva Fraps er for noe, men det går helt fint å bestille slike ting på nett.

Hvordan hadde du tenkt til å kjøpe Fraps da? med Creditkort eller Oppkrav?

Lykke til.

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar
Hei. Nå har jeg kjøpt ganske mye på Internett selv og foreldrene mine har kjøpt ganske mye på nett de også. Vi for vår del har aldri hatt problemer. Nå skal det sies at vi bruker VISA da når vi kjøper ting på nett. Jeg brukte vel Oppkrav før jeg fikk bankkortet mitt. Vi har iallefall aldri hatt problemer ved bruk av VISA kort på nett.

også har vel VISA noe garanti greier også hvis noe skulle gå galt?

Nå vet jeg ikke hva Fraps er for noe, men det går helt fint å bestille slike ting på nett.

Hvordan hadde du tenkt til å kjøpe Fraps da? med Creditkort eller Oppkrav?

Lykke til.

Hilsen. wil.

8964588[/snapback]

Jeg er 13 og har mitt eget bank kort, jeg kan ikke bruke det, sant??

Lenke til kommentar

Spørs hvor du har fått det fra. Det første bankortet jeg hadde var et ungdomskort eller noe sånt som jeg ikke kunne bruke på nett. Jeg måtte derfor bytte kortet mitt til et sikkelig VISA kort og da fungerte det fint å bruke det på nett.

Hvilket kort har du da?

Lenke til kommentar
Spørs hvor du har fått det fra. Det første bankortet jeg hadde var et ungdomskort eller noe sånt som jeg ikke kunne bruke på nett. Jeg måtte derfor bytte kortet mitt til et sikkelig VISA kort og da fungerte det fint å bruke det på nett.

Hvilket kort har du da?

8964716[/snapback]

Jeg har et ungdomskort :(

Kan jeg bytte det mot et ''skikkelig'' VISA kort??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...