Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Video Feil (Flimmer) Codec?

Anbefalte innlegg

Heisan.

Jeg har et problem som jeg håpet dere kunne hjulpet meg med. å det er et når jeg prøver å kjøre en film i vlc eller WMP så får jeg bare flimmer med masse masse farger, Det er helt umulig å se på film. Jeg har prøvd å legge inn en ny codec pakke (k-light) men det fungerte ikke for det.. Når jeg da prøver å kjøre den i VLC så ender det med at jeg bare får en blå skjerm med bare lyd. Og i WMP får jeg bare flimmer som nevnt over.

Jeg har den nyeste skjermkort driveren og prøvd det meste nå. Begynner å bli litt små lei. Dette skjedde for 2 dager siden. Husker ikke hva jeg gjorde får å få den slik. Men det var ikke noe stor antar jeg..

Håper dere kan komme med noen råd som kanskje kan løse probleme mitt.

Takk :)

Endret av dreamwalker112
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisan.

Jeg har et problem som jeg håpet dere kunne hjulpet meg med. å det er et når jeg prøver å kjøre en film i vlc eller WMP så får jeg bare flimmer med masse masse farger, Det er helt umulig å se på film. Jeg har prøvd å legge inn en ny codec pakke (k-light) men det fungerte ikke for det.. Når jeg da prøver å kjøre den i VLC så ender det med at jeg bare får en blå skjerm med bare lyd. Og i WMP får jeg bare flimmer som nevnt over.

Jeg har den nyeste skjermkort driveren og prøvd det meste nå. Begynner å bli litt små lei. Dette skjedde for 2 dager siden. Husker ikke hva jeg gjorde får å få den slik. Men det var ikke noe stor antar jeg..

Håper dere kan komme med noen råd som kanskje kan løse probleme mitt.

Takk :)

8964027[/snapback]

VLC har sine egne codecer, så det høres ut som om filen er korrupt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...