dreamwalker112 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Heisan. Jeg har et problem som jeg håpet dere kunne hjulpet meg med. å det er et når jeg prøver å kjøre en film i vlc eller WMP så får jeg bare flimmer med masse masse farger, Det er helt umulig å se på film. Jeg har prøvd å legge inn en ny codec pakke (k-light) men det fungerte ikke for det.. Når jeg da prøver å kjøre den i VLC så ender det med at jeg bare får en blå skjerm med bare lyd. Og i WMP får jeg bare flimmer som nevnt over. Jeg har den nyeste skjermkort driveren og prøvd det meste nå. Begynner å bli litt små lei. Dette skjedde for 2 dager siden. Husker ikke hva jeg gjorde får å få den slik. Men det var ikke noe stor antar jeg.. Håper dere kan komme med noen råd som kanskje kan løse probleme mitt. Takk Endret 28. juni 2007 av dreamwalker112 Lenke til kommentar
Caze Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du sier "å det er et når jeg prøver å kjøre en film i vlc eller WMP" - betyr dette at du bare problem med EN spesifikk film? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 har du forsøkt å spille av den samme fila på en annen maskin? sånn for å sjekke at den ikke er problemet Lenke til kommentar
stigto Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Heisan. Jeg har et problem som jeg håpet dere kunne hjulpet meg med. å det er et når jeg prøver å kjøre en film i vlc eller WMP så får jeg bare flimmer med masse masse farger, Det er helt umulig å se på film. Jeg har prøvd å legge inn en ny codec pakke (k-light) men det fungerte ikke for det.. Når jeg da prøver å kjøre den i VLC så ender det med at jeg bare får en blå skjerm med bare lyd. Og i WMP får jeg bare flimmer som nevnt over. Jeg har den nyeste skjermkort driveren og prøvd det meste nå. Begynner å bli litt små lei. Dette skjedde for 2 dager siden. Husker ikke hva jeg gjorde får å få den slik. Men det var ikke noe stor antar jeg.. Håper dere kan komme med noen råd som kanskje kan løse probleme mitt. Takk 8964027[/snapback] VLC har sine egne codecer, så det høres ut som om filen er korrupt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå