Gå til innhold

Er du en magisk person?


Anbefalte innlegg

Magiens Verden

wizard.gif

 

Har du hatt en opplevelse der din magi har vist seg i sin fulle kraft? Enten det var en forbannelse du øste over noen eller om det var et tryllesett du brukte som du fikk i bursdagsgave av tante Olga. Jeg vil høre om alle under og mystiske ting som har skjedd i din verden. Om det var i spiritismens navn eller om det var i ditt eget navn, det får være det samme.

 

Ting som "Jeg tryllet vekk mamma's giftering da jeg var liten..." kan du spare oss for. Dette er en tråd hvor mystiske ting har skjedd, kanskje på fester, små jenteforsamlinger eller andre plasser. Uansett. Magien er din... fortell.. :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg plukka en gang 5 tilfeldige kort ut ifra en kortstokk, for så å legge dem på et bord med baksiden opp. Jeg snudde en og en og sa "Dette er ikke ruter 3", men sa på det siste kortet "...men dette er ruter 3", og det var det faktisk. Hadde ikke på forhånd sett på kortstokken eller lignende.

 

Det blir vel det nærmeste jeg kommer magi.

(Utrolig cheesy bildet i førsteinlegget var foresten :!: )

Lenke til kommentar

Ja det er litt cheesy. Magi, som i manipulasjon av andre mennesker ved hjelp av div. teknikker er også velkommen her.

 

Definisjon av magi:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
magi (av lat. magicus, magisk, fantastisk, fra gml.persisk, magus, medl. av prestekasten), kunsten å påvirke hendelser og personer ved hjelp av formularer, ritualer og hemmelig kunnskap (okkult, esoterisk). M. bygger på ideen om at ting påvirker hverandre på avstand, og at ord og handlinger kan ha en iboende, tvingende og mystisk kraft. Hvit magi påkaller gode makter til hjelp for noen, svart magi påkaller onde makter. Sympatisk magi el. likhetsmagi er teknikker hvor f.eks. et bilde representerer personen magien er rettet mot, mens i homeopatisk magi el. smittemagi brukes gjenstander som har vært i kontakt med el. tilhører vedkommende. M. forbindes gjerne med religioner i skriftløse kulturer, men er også utbredt i nyreligiøse miljøer.

Som du ser i definisjonen, så er denne type magi også velkommen. F.eks, hvordan du klarte å vinne din nåværende kjærest ved hjelp av magi, hvordan du klarte å få 6 i eksamen, hvordan du klarte å lure en av dine verste fiender/uvenner.. Det trenger absolutt ikke være f.eks bord som flyr ved hjelp av spiritisme o.l.

 

Magi er så mangt.

Lenke til kommentar

Hmm. Da jeg var på ferie i ca 8 års alderen så manipulerte jeg sola/skyene.

 

På hytta kom lyset fra sola fra et vindu og ned på gulvet. Da jeg sa Mørk MØRK MØRK. Så ble lyset svakere. Når jeg sa LYS LYS LYS så ble lyset sterkere. Mange ganger gjorde jeg dette. (kanskje 4 eller i den dur).

 

Skummelt.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

jeg og en kamerat satt og snakket om MILF'er og slikt....så plutselig tok han andre fram ordboka og bladd opp masse random sider å sa pakk en finger inn å sett den på et ord....det ordet var noe slikt som passet veldig godt til det vi nettop hadde snakket om(husker ikke ordet siden det var noe sært noe....)

Lenke til kommentar

Mest magiske jeg har gjort er å få 5 strike på rad og på det 6. kastet traff jeg bare ene kjeglen bakerst til venstre som på MAGISK vis falt og begynte å spinne ned resten. Ble 6 strikes på rad den dagen.

 

Nei, jeg er ikke særlig god i bowling, er bare litt småmagisk. Pleier å ende på mellom 130 og 160 poeng.

Lenke til kommentar

Dette skjedde igår kveld:

 

Eg og dama mi spelte kort med søskene hennes. Når vi var ferdige låg dama mi seg ned på benken, med beina mot meg. Ho låg slik, mens vi snakka om noko (husker ikkje kva), så tar eg opp eit HEILT tilfeldig kort, og glir det inn under t-skjorta hennes. Verken eg eller ho såg på kortet. Så tipper ho Hjerter 6. Eg tar ut kortet og jaggumeg så var det hjerter 6!.. Forklaringa hennes var slik: Ho tenkte på kjærligheiten vår -> hjerter, og at vi skulle opp å ha sex etterpå -> seks.. Freaky :p

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Har et DS-spill det er det er om å gjøre å finne ut hvilket kort som er vendt med forsiden ned. Du har først to alternativer, så etter fem ganger tre osv. I begynnelsen kan du se halvveis gjennom kortet og se hva som er der, men etter sånn 6 ganger må du bare gjette. Jeg gjettet riktig helt opp til jeg hadde klart det 13 ganger.

Var i dag.

Lenke til kommentar
Har et DS-spill det er det er om å gjøre å finne ut hvilket kort som er vendt med forsiden ned. Du har først to alternativer, så etter fem ganger tre osv. I begynnelsen kan du se halvveis gjennom kortet og se hva som er der, men etter sånn 6 ganger må du bare gjette. Jeg gjettet riktig helt opp til jeg hadde klart det 13 ganger.

Var i dag.

8983838[/snapback]

 

Noe i denne Mario kateorogien? Feks den Mario 64 versjonen til DS? Der finner man det spillet. Sikkert i mange andre Mario spill også.

Tror jeg greide rundt maks 16 eller no.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Lyden av folk som går frem og tilbake på loftet, selv om det ikke er en jævladritt der oppe. Spooky oO

 

Samme her, bare at det er rasling og knirking. Pleier å høre når jeg er alene hjemme og det er dødsens stille. Skal en dag ta en titt når jeg er alene hjemme og det er etter midnatt. Hvis dere ikke hører fra meg mer, er jeg sikkert sugd inn til en annen dimensjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...