Kriz85 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei Jeg vil gjerne ha litt tilbakemeldinger om hvilke av disse to bærbare som jeg nevner under er best "overall" til mitt bruk. Men også hvilken av modellene dere ville valgt i henhold til pris og ytelse. Jeg vil ha en best mulig pc til rimeligst pris til mitt bruk. -Lett spiling (feks Football Manager 07) -Surfing, nedlasting -Musikk, film Jeg lurer også på hvilket av skjermkortene og prossesorene som sitter i maskinene som er best. HP DV6240EU: Prosessortype AMD Turion™ 64 X2 Mobile Technology TL-50 • , L2-cache 256 kB + 256 kB, Opptil 1600 MHz systembuss som kjører i AC/DC-modus 35 Watt Operativsystem installert Ekte Windows Vista™ Home Premium Standardminne 1024 MB Maksimalt minne Støtter opptil 2 GB DDR2-minne Minnefordeling (2 x 512 MB) Interne stasjoner Intern harddisk 120 GB Harddiskkontroller SATA-harddisk Harddiskhastighet 5400 rpm Optisk stasjonstype Super Multi DVD-brenner (+/-R Minnekortenhet Integrert 5-i-1 digitalmedieleser for Secure Digital-kort, MultiMedia-kort, Memory Stick, Memory Stick Pro eller xD Picture-kort Modem Høyhastighets 56k-modem Nettverksgrensesnitt Ethernet 10/100BT integrert nettverksgrensesnitt Trådløse teknologier 802.11b/g WLAN Eksterne I/O-porter 1 VGA-port; 3 USB 2.0-porter; 1 IEEE-1394; 1 RJ 11 modemkontakt; 1 RJ 45 Ethernet-kontakt; S-video TV-utgang; Infrarød port for fjernkontroll (fjernkontroll er tillegg); 2 hodetelefonganger m/ SPDIF digital lyd, 1 mikrofoninngang; Kabeldokkingkontakt Videoopptaksgrensesnitt IEEE 1394 Firewire®-grensesnitt Utvidelsesspor Ett ExpressCard/54-spor (støtter også ExpressCard/34) Skjermstørrelse 15,4” WXGA High Definition BrightView Widescreen Skjermoppløsning 1280 x 800 Skjermkort NVIDIA® GeForce™ Go 6150 Skjermminne Opptil 128 MB delt videominne Kontrollpanel HP QuickPlay mediespillerprogramvare og dens dedikerte menykontroller, musikk- og DVD-knapper Fjernkontroll HP mobil fjernkontroll Intern lyd 3D Sound Blaster Pro-kompatibel lyd, 16-bits integrert Høyttalere og mikrofon Altec Lansing®-høyttalere Tastatur 101-tasters kompatibelt tastatur Pekeenhet TouchPad med på/av-knapp og egen sone for vertikal rulling opp/ned, volumkontroll, dempeknapper, 2 hurtigoppstartstaster Type strømforsyning 65 W vekselstrømsdapter Programvare Programvare - produktivitet og økonomi Microsoft® Works 8 Forhåndsinstallert programvare Microsoft® Internet Explorer 7.0; Windows Mail; Adobe® Reader 7.0 Driverprogramvare til optisk stasjon Windows Media Player; HP Photosmart Essential, Windows Photo Gallery; DVD Play; Windows Movie Maker, Windows DVD Maker, Roxio MyDVD Basic; Roxio Creator Basic; Windows Media center, QuickPlay Direct og QuickPlay for Windows Medfølgende programvare Gjenopprettingspartisjon (inkludert mulighet til å gjenopprette system, programmer og drivere separat); Valg for ny tildeling av gjenopprettingspartisjon; Verktøy for å lage gjenopprettings-CD/DVD; Symantec™ Norton Internet Security™ 2007 (60 dagers live-oppdatering); Hjelp og støtte for bærbar Mål/vekt/garanti PRIS 5.999,- DELL INSPIRON 1501 PROSESSOR AMD® Turion™ 64 X2 Mobil teknologi TL52 OPERATIVSYSTEM Ekte Windows Vista™ Home Basic - norsk KUNDESTØTTETJENESTER 90 Day Base Warranty - Collect and Return LCD 15,4-tommers TFT-skjerm med XGA-ytelse i bredformat (1280x800) MINNE 2048 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024] HARDDISK 120 GB (5400 rpm) SATA-harddisk GRAFIKKORT 256 MB ATI ® Radeon® Xpress 1150 HyperMemory™ OPTISK(E) STASJON(ER) Fast, innebygd 8X DVD+/-RW-stasjon inkludert programvare PRIMÆRBATTERI 9-cellers litiumionbatteri (85 W/t) BÆREVESKER Ingen bæreveske redigere TRÅDLØS TILKOBLING Dell Wireless 1390 802.11g 54 Mbps trådløst minikort 18 SIKKERHETSPROGRAMVARE Ingen sikkerhetsprogram/antivirusbeskyttelse - norsk PRIS 7408,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå