Bozzeye Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Idag skrelte eg gulrøtter og etter på satte eg meg ned i sofaen for å kose meg med Mortal Kombat. For nokre minuttar merka eg at spaken på nunchucken var litt gul/grøn! Eg tenkte meg fram til at det var fordi eg hadde skrelt gulrøtter. Har prøvd å vaske det vekk med både vatn og håndsåpe. Tar ikkje sjansen på å vaske alt for mykje, tilfelle den blir ødelagt av f.eks. vatn som kjem på ein eller annan måte inn i nunchucken. Nokon som veit kva eg må gjere/kva vaskemiddel det er lurt å bruke/korleis det er lurt å vaske for å få den til å bli skinnande kvit igjen? Eg legg til nokre bileter av nunchucken: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 28. juni 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
kottila Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Idag skrelte eg gulrøtter og etter på satte eg meg ned i sofaen for å kose meg med Mortal Kombat. For nokre minuttar merka eg at spaken på nunchucken var litt gul/grøn! Eg tenkte meg fram til at det var fordi eg hadde skrelt gulrøtter. Har prøvd å vaske det vekk med både vatn og håndsåpe. Tar ikkje sjansen på å vaske alt for mykje, tilfelle den blir ødelagt av f.eks. vatn som kjem på ein eller annan måte inn i nunchucken.Nokon som veit kva eg må gjere/kva vaskemiddel det er lurt å bruke/korleis det er lurt å vaske for å få den til å bli skinnande kvit igjen? Eg legg til nokre bileter av nunchucken: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8963726[/snapback] Min ser sånn ut etter nærkontakt med karripaste. Får det ikke av selv med klor...Ser på det som en feature nå Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hehe, begge mine nunchucker ser slik ut også. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det straffer seg å spise melkesjokolade på hverdager vet du... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Ein bomullsdott med white-spirit på. Er ikkje farleg om ei dråpe og to av det drypp nedi chucken. That should do the trick. Endret 28. juni 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Ein bomullsdott med white-spirit på.Er ikkje farleg om ei dråpe og to av det drypp nedi chucken. That should do the trick. 8964295[/snapback] Har du/nokon du kjenner gjort dette? Vil ikkje prøve utan å vere sikker... Jorchi: Det veit eg. Hadde tenkt å spare den til dei tre filmane eg har kjøpt, men sidan eg spelte Mario Party 8, spiste eg opp halve og fekk litt vondt i magen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Støtter meg om dbd's forsalg. White-sprit burde gjøre jobben, rent kjemisk ihvertfall. Jeg vet ikke hva nunchuken er laget av, men den burde tåle å det i vanlig romtemperatur synes jeg... Endret 28. juni 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har eit par slike eg også, ser så lekkert ut at Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Synd at der ikke finnes beskyttelses deksel til selve stikka. Men selve nunchuken og Wiimoten min er beskyttet av en silikonhanske White spirit skulle funke det, hvis ikke vet jeg ikke helt. Oppvasmaskin middel er megasterkt det og og kan og fungere. Lenke til kommentar
erremuli Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Samber`n bruker Olivenolje for å fjerne fruktflekker fra plæst her hjemme. Futter som bare den! Om det fungerer på nunchucken aner jeg dåg ikke.. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Mine ser fortsatt helt fine ut. Gjør som meg å spill med polvotter...... Hehe neida, begynner å se litt missfarget ut stikka mi også Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Bare lær dere å vaske hendene før dere spiller, faktisk spiller du bedre viss du har rene hender istede for fettete hender som er gravet nedi i chips og i bamsemums Min wiimote og nunchuck ser helt nye ut enda Endret 28. juni 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Noe lignende skjedde dessverre med Classic kontrollen min også Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Bare lær dere å vaske hendene før dere spiller, faktisk spiller du bedre viss du har rene hender istede for fettete hender som er gravet nedi i chips og i bamsemums 8965644[/snapback] Vanskeleg å spele utan å ete chips eller anna godteri, i hvertfall viss du har på 'lageret'. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg har ikke sjangse å spille og spise snop samtidig, har bare 2 never og når de er klistret rundt en kontroll mister den delen av hjernen som styrer musklene totalt kontroll og "spill hjerne delen" tar over, og den lar ikke musklene få selvkontroll før den er tilfredstillet. Så det vil si at jeg ikke har noen ledige hender før etter spilleøkten. Tro om det er godt med salt&Pepper/bamsemums/sjokolade i en slik pose de bruker for å fore hestene? Og et lite trau til brusen Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Prøv med tøyvaskemidler for hvite klær. Blenda Hvitt eller whatever... Det funker fett på forskjellige farger. Eventuelt kan du prøve med klor. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg fikk gulfarge på classickontrolleren min etter å ha tygd c-vitaminer, men det gikk bort etterhvert. Ihvertfall mesteparten :!: Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Stikka mi er helt i orden. Jeg spiser aldri ting mens jeg holder på så da blir den ikke misfarget :!: Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 For de som spør: Si det er Limited Edition :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå