Olaus Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Her kan alle de som har en 360 som aldri eller maks 1 gang brytt sammen skrive. Meg først da: hatt min Xbox siden den kom ut, aldri vært en eneste feil. Håper flere skriver, er lei av alle som sier at den er for full av feil.... EDIT: Brukt den ca. hver dag siden jeg fikk den, utenatt ferie og lignende Endret 28. juni 2007 av Olaus Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Kjøpte min ved lanseringen i 2005. Aldri hatt et problem, og den funker fortsatt. 3 av vennene mine har 360'er. De har ikke hatt noen problemer de heller. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Kjøpte min våren 2006. Ikke hatt noen problemer med den, bortsett fra at den hang seg endel til og begynne med, men det forsvant etter at jeg formaterte harddisken og ble kvitt det preinnstallerte surrballet. EDIT: Har vel brukt min sånn i gjennomsnitt 5-8 timer i uka siden jeg kjøpte den. Boxen står inne i tv-reolen med ca. 4cm. klaring på sidene og 1cm. over. Powersuppplyet ligger slengt baki der en plass under en masse ledninger :!: Endret 28. juni 2007 av Nosferatu Lenke til kommentar
freke Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Også på min første konsoll. Men jeg tror det er mer matnyttig å lage en ny tråd i ny og ned hvor man forteller om sin mangel på ring of death. Mistenker det ville vise hvor minor "the vokal minority" egentlig er. Om alle som har en 360 som ikke bryter sammen, lager en ny tråd hver dag, og de som har en 360 som bryter sammen lager en ny tråd hver dag den bryter sammen... (sjefen kom luskende) ...skulle man i følge internett teoriene ha en stor overvekt av tråder som omhandlet de med ring of death, mens de få trådene til de som har en velfungerende 360 omtrent forsvant i mengden. Jeg fremsetter påstanden at "intrenett-virkeligheten" er en helt annen virkelighet enn Virkeligheten. Fåtallet har en 360 som bryter sammen, mens det store, stille flertall ofte er på sin første konsoll. Snedig dette. Endret 28. juni 2007 av freke Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Fikk min en liten stund før launch. Ingen problemer så langt. Bank i bordet. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Januar 2006 konsoll, ingen røde tegn eller annet humbug! Endret 28. juni 2007 av Drunk In Public Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) ikke noe galt med min heller, samme med en kamerat...begge funker som søren Edit: Ståri tv-bordet ved siden av forsterkeren, før så stod det en cd spiller tett inntill og forsterkeren stod oppå cd spilleren også den helt inntil...men ettersom jeg flyttet boxen ned i kjellerstuen så har jeg ihvertfall fjernet cd spilleren, og forsterkeren står en stor centimeter unna. og jeg har ikke hatt noen problemer, bortsett fra noen frysninger i sommern som var og et par i vinter.(det ble litt varmt til den når jeg spilte oblivion ) Endret 28. juni 2007 av mX Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg har hatt min siden Juli ifjor, og har BARE sendt den inn en gang. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hadde en fra lansering, 0 problemer, funker fortsatt. Solgte den til en venn og kjøpte en ny. 0 problemer der heller. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Min lever i beste velgående den. Kjøpte den rett etter jul 2006 Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg og en kompis bestilte ilag fra komplett til launch. Begge funker fint ennå. Har brukt min ganske mye. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg kjøpte en for halvannen måned siden. Det har ikke vært noe trøbbel enda. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Min ble kjøpt i oktober/november i fjor. 0 problemer her heller! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det som er mer interessant er ikke hvor lenge man har hatt den eller hvor gammel den er, men hvor mye man har BRUKT den, i forhold til at den fremdeles fungerer som den skal. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Har 2 stykker, aldri hatt problemer med de, bare utrolig mye morro! Har 3 venner som også har 360, de har heller aldri hatt problemer. EDIT: Så _crs_ sitt innlegg over..... Har brukt de 2-3 spilløkter på 3-4 timer per uke i snitt tipper jeg. Blitt en del mer i det siste, med Forza 2 på plass. Har alltid hatt god lufting rundt boksene. Endret 28. juni 2007 av trydis Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Kjøpte i desember 2005 (europeisk lansering). Ingen problemer - bruker den nesten daglig. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Brutt sammen 1 gang, ellers går den som den skal. Første som brøyt sammen hadde jeg brukt ca 15 timer, denne maskiner har gått ca 10 timer.. Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Nesten ett år og still going strong. Ikke noe problemer her i gården. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Kjøpte på launch, har spelt 'ever since' - mange timar til dagen. (varierar sjølvsagt) Kjøpte ein til no i byrjinga av Juni, den fungerar òg. Lenke til kommentar
freke Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jøss. 26 360'er som ikke har brutt sammen samlet i en tråd. Kanskje man skulle gått sammen og tippet lotto, for sååå heldige er vi jo (i følge sony guttene er det jo nesten større sjangs for å vinne i lotto enn å finne en 360 som ikke dør umiddelbart). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg