Gå til innhold

Skifte region på Forza 2

LucarioX

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer bare på hva som skjer når du skifter region på Forza 2. Jeg F.eks begynte i Europa og er i Lv. 22 nå, hva vil da skje om jeg skifter til Asia eller Amerika? Vil jeg F.eks miste noe Lv.?

Vet at det er en egen spørre tråd for Forza 2, men ville helst lage en egen tråd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke peiling på hva som skjer, men noe jeg syns er litt rart er når jeg tenkte jeg skulle kjøpe evo 8 så fikk jeg beskjed om at jeg måtet være en eller annen level på asia....kan tenkes at noen biler er låst til de forskjellige regionene....men hva har mann auction huset til :cool:

Lenke til kommentar

Din level vil ikke gå ned, men den vil gå ned i den regionen du er i (les nedenfor). Alle rabatter følger også med.

Men... hvis du er ute etter de secret achievementene for å kjøpe alle bilene, eller hvis det er noen biler du vil ha i den regionen du er i, kan det være lurt å vente til du er level 50 og ta racene slik at alle bilene blir unlocket. Hvis du f.eks begynner i Europa og blir level 50, og ikke kjøper bilene som krever at du er level "X" før du går over til en ny region, vil du teknisk sett ikke være level 50 i Europa lenger og de bilene blir da låst. Da må du bytte region tilbake til Europa hvis du vil kjøpe noen av bilene som krever level "X", og da kan det fort koste som trydis sier.

Endret av RoutineX
Lenke til kommentar
Din level vil ikke gå ned, men den vil gå ned i den regionen du er i (les nedenfor). Alle rabatter følger også med.

Men... hvis du er ute etter de secret achievementene for å kjøpe alle bilene, eller hvis det er noen biler du vil ha i den regionen du er i, kan det være lurt å vente til du er level 50 og ta racene slik at alle bilene blir unlocket. Hvis du f.eks begynner i Europa og blir level 50, og ikke kjøper bilene som krever at du er level "X" før du går over til en ny region, vil du teknisk sett ikke være level 50 i Europa lenger og de bilene blir da låst. Da må du bytte region tilbake til Europa hvis du vil kjøpe noen av bilene som krever level "X", og da kan det fort koste som trydis sier.

8969452[/snapback]

Eller du kan dra på auction huset :)

Lenke til kommentar
Har du videokamera? Isåfall, har den analog in?

8970849[/snapback]

Huh? :ermm:

On-topic: Så altså når det står at man må ha f. eks level 45 i Asia-regionen for å kunne kjøpe bilen jeg vil ja, og er allerede level 50 i Europa, er det bare å skifte da? Eller må jeg liksom bygge opp levelen på nytt for den nye regionen?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Innlegg nr. 1337 :fun::thumbs:
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Når du er inne i kariere menyen så kan du trykke LB eller LR tror jeg det er, da får du opp en ny meny som viser bla. informasjon om bilen du har valgt, vilke rabatter du har vunnet og informasjon om AI sjåførene.

Inne på den menyen ett sted skal det være mulig å skifte sone.

Lenke til kommentar
Når du er inne i kariere menyen så kan du trykke LB eller LR tror jeg det er, da får du opp en ny meny som viser bla. informasjon om bilen du har valgt, vilke rabatter du har vunnet og informasjon om AI sjåførene.

Inne på den menyen ett sted skal det være mulig å skifte sone.

9290649[/snapback]

Skal prøve det når jeg kommer hjem fra jobb!

Tusen takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...