co2 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Har søkt meg til UiB(Universitetet i Bergen) dette året, selv om jeg skal i militæret. Tingen er at jeg har sendt svarpapirene til dem, som egentlig skal ha med vitnemålet. Jeg krysset av på at jeg ikke fikk vitnemålet før nå og ville ettersende. Samtidig har jeg fått papirer fra dem om "takk for at du har valgt UiB blablabla." Nå har jeg bare to av disse arkene som takker om søknad og viser til forskjellige datoer, om når ting vil skje. Så har det seg sånn at jeg ikke finner resten av papirene som var med, og ei jeg kjenner sier disse viste hvordan/hvor jeg skulle sende vitnemålet. Hva skal jeg gjøre? HJELP Endret 28. juni 2007 av co2 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg vet ikke hva du skal gjøre, men jeg hadde gjort det fort. 1. juli er siste frist for ettersending av papirer. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Fikk nettopp svarmail fra UiB. Sprang som en gal til posten og fikk sendt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå