hernil Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 har lastet ned en del .flv filer fra youtube (6 stk. på ca. 10 min. hver) og lurer å hvordan jeg kan sette dem sammen til en fil. enten med et eget program eller på en annen smart måte. noen tips? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) En måte er å konvertere med SUPER for så å sette det hele sammen med DVD Flick. Ta og en titt på DinSide Data's gaid. Mvh Meg. Endret 29. juni 2007 av MaD_DoG Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Ser ikke helt hvorfor jeg trenger SUPER, DVD Flick ser jo ut til å støtte flv filer. Dessuten skal jeg ikke brenne ut filene, men bare samle dem til en fil, det gjør ikke DVD Flick... men takk som prøver! Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du kan bruke FLV Extract til å konvertere .flv-filene til et format som støttes av VirtualDubMod, som du kan bruke til å sette sammen filene Husk at FLV Extract deler lyd og video i to forskjellige filer, men dette slår du også greit sammen i VirtualDubMod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå