dugnad Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg har nettopp fått meg en ny Microsoft Habu Gaming Mouse, bare for å finne at ventre museknapp er dårlig og ikke vil klikke hvis jeg trykker helt foran på knappen. Høyre museknapp har ikke samme problem. Har noen en idé om hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vi er en hel gjeng som har hatt det problemet. Habu-musa er kort og godt ubrukelig, og derfor havnet den rett i søpla etter noen dagers bruk. Lenke til kommentar
dugnad Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Men finnes det en løsning? Eller burde jeg bare sende den tilbake og kjøpe ny? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Kjøpe en ny annen..........ikke Habu. Hvis du sjekker tilbakemeldingene om den musen i prisguiden her vil du se at den er bare rubbish. Og sjekker du rundt på andre forum, så finner du samme problemene overalt. Kill it!! Kjøp en Logitech G5 eller Intellimouse Explorer eller noe deromkring. Lenke til kommentar
dugnad Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Men før jeg kaster den, er det noen mulighet for å fikse det problemet som er med musa, eller er det uløselig? Det virker ihvertfall veldig vanskelig å åpne musa på en grei måte… Lenke til kommentar
ZnOoty Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hvis du har det problemet så er det noe feil med musa enkelt og greit. Lever den inn og få en ny eller kjøp en annen mus. Den skal ikke være sånn. Har selv en Habu som jeg har hatt en måneds tid og den fungerer helt utmerket uten noen form for sykdommer. Men det kan vel komme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå