Olaus Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Lurer på om det går ann, er på budsjett og prøver å skaffe meg et nytt minnekort. Hvis ikke så si ifra om dere vet hvor man kan få billige kort. Oi sann, feilpostet Endret 28. juni 2007 av Olaus Lenke til kommentar
Patney Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Du kan bare bruke memory stick, altså slik som fulgte med. Men san-disk lager også slike, og de er billigere enn sony sine. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Som Patney sier, kan du kun bruke Memory Stick Pro Duo, men du kan gjerne bruke andre merker enn Sony, Memory Stick Pro Duo er kun en type. Prisene til dags dato starter på 169 kroner for 1 GB, (dette finner du her.) Prisen for 2 GB starter på 235 kroner, (her.) Prisen for 4 GB starter på 413 kroner (her.) Husk at man må betale frakt når man bestiller fra nettet, så man må sikkert legge til 30 - 50 kroner i frakt, (mer hvis du ikke har muligheten til å bestille med VISA.) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Herregud så sykt billig det har blitt for Memory Stick's! For ett år siden ca, da jeg kjøpte 1G MemoryStick Pro Duo fra Sony, kostet denne over 1000kr. Nå kan du få omtrent 2x 4G til den prisen.. Villt! Uansett, så lenge brikken har navnet MemoryStick Pro Duo på seg, skal PSP'n støtte den. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Du kan også bruke memory stick micro kort med memory stick pro duo adapter. Det gjør eg siden eg hadde eit større slikt til overs etter eg kjøpte eit ekstra til telefonen og da fikk eit ekstra også det da følgte med adapter til pro duo. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Er det M2 du snakker om nå? Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jepp det er M2 eg snakker om. Med adapter til MS pro duo. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Sandisk går fint det, husker jeg hadde bare 256mb fra sandisk, funka fett det Lenke til kommentar
samesau Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt på auksjoner som f.eks qxl... Jeg kjøpte der, og funka fett Mye billigere åsså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå