Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

finne åpne porter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bump. jeg vet at det er noen åpne porter dær, men utorrent skifter port for hver gang.

edit: jeg klikka på procced og common ports. jeg fikk en liste og dette er noen av resultatene

1030

Host

Stealth There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer)

exists at this IP address!

1720

H.323

Stealth There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address!

5000

UPnP

Stealth There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address!

alle sammen hadde stealth, og den siste lange meldingen. hva betyr disse tingene?

edit2: jeg trykte på all service porst og den scanna 1056 porter tror jeg, og hver eneste en var Stealth!

Endret av naits360
Lenke til kommentar

Det betyr at port-scanneren ikke får svar tilbake når den prøver å koble seg opp mot portene på maskinen din. Når den ikke får svar tilbake kan den ikke vite om det er en port der eller ikke. Hvis du sitter bak en NAT [Wikipedia] uten å ha satt opp port-forwarding e.l. er dette helt naturlig. Ruteren har ingen "instrukser" om å sende pakker fra utsiden til maskiner på innsiden som ikke er forespurt av en maskin på innsiden, og dropper de bare uten å sende noe tilbake.

Edit: Byttet til Wikipedia-side på norsk

Endret av balletryne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...