papirvann Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 hvordan kan jeg finne ut hvilke porter som er åpne i routern min? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2 8966761[/snapback] hva skal jeg gjøre der? jeg trykte på ctrl + f og søkte etter "port" men fikk ikke det jeg lette etter. Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du skal trykke på Proceed-knappen. Så vil du få en ny side med knapper. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Du skal trykke på Proceed-knappen. Så vil du få en ny side med knapper. 8970973[/snapback] huff fatta ikke mye av det på den siden. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) bump. jeg vet at det er noen åpne porter dær, men utorrent skifter port for hver gang. edit: jeg klikka på procced og common ports. jeg fikk en liste og dette er noen av resultatene 1030 Host Stealth There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 1720 H.323 Stealth There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 5000 UPnP Stealth There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! alle sammen hadde stealth, og den siste lange meldingen. hva betyr disse tingene? edit2: jeg trykte på all service porst og den scanna 1056 porter tror jeg, og hver eneste en var Stealth! Endret 5. juli 2007 av naits360 Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Det betyr at port-scanneren ikke får svar tilbake når den prøver å koble seg opp mot portene på maskinen din. Når den ikke får svar tilbake kan den ikke vite om det er en port der eller ikke. Hvis du sitter bak en NAT [Wikipedia] uten å ha satt opp port-forwarding e.l. er dette helt naturlig. Ruteren har ingen "instrukser" om å sende pakker fra utsiden til maskiner på innsiden som ikke er forespurt av en maskin på innsiden, og dropper de bare uten å sende noe tilbake. Edit: Byttet til Wikipedia-side på norsk Endret 6. juli 2007 av balletryne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå