Chris28 Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hei håper det er noen som kan hjelpe meg med et problem har innstalert nytt hk asus A7V8X og xp 2200+ forste gang jeg botet opp gikk det veldig bra fikk lagt in win xp og alt så bra ut rebotet for og legge inn drivere og slikt det gikk også bra temperaturen foresten på cpu ligger på ca 44 grader.Men det er nå problemene beggynner for etter og ha lagt inn nye drivere og slikt reboter jeg og nå klarer jeg ikke og bote opp igjen kommer til escd update da startr bios og pipe og den stopper ikke (piper uten mellomrom).jeg har forsøkt og oppdatere bios og allt det der men det fungerer ikke jeg har prøvd annen minne brikke strøm forsyning og allt det jeg kan tenke meg som kan være galt men det skjer det samme vær gang. Nå har jeg puttet i min gamle cpu og da boter den opp som ingen ting Har aldri luktet svidd eller noe sånt fra cpu og det er jo lite trolig att cpu er svidd så lenge den ligger på 44 grader Er det noen som har noen forslag til hva det kan være som gjør det ? Cpu kommer opp i bios med rett klokke hastighet og allt men den klarer ikke og laste windows Please hjelp meg !!!! Lenke til kommentar
sasund Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Har du sjekket at CPU viften går rundt, tror biosen starter å pipe vist den ikke snurrer..... TROR... MVH Sasund Lenke til kommentar
Chris28 Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 viften går så det er ikke det som er problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå