Gå til innhold

Dell lanserer supertynn bærbar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle gjerne hatt høyere oppløsning, og skulle hatt mulighet for 7200RPMs disk. Tror det er eneste savnene jeg har.

 

Blir nok å bytte ut disken til en SSD når disse går ned i pris og man kan få kjøpt de med 64GB.

8970050[/snapback]

Rart at en ikke kan velge 7200 RPM disk, det skal være en mulighet i følge Dells egne nettsider. Clicky

 

Ta en telefon til dem og hør etter, blir feil å reklamere for 7200 RPM disk om de ikke tilbyr det.

Lenke til kommentar

Dette her var et sexy beist!

Syns hengslene ligner litt mye på HP, men bryr meg ikke så lenge det er hot.

Endelig en maskin som ser mer solid ut enn Powerbook!

 

Hvordan er egenskapene til aluminium, mtp varmeledning?

 

Støyer den mye? Har en asus 14` med nesten like specs, den bråker som en trikkeholdeplass!

Lenke til kommentar
Skulle gjerne hatt høyere oppløsning, og skulle hatt mulighet for 7200RPMs disk. Tror det er eneste savnene jeg har.

 

Blir nok å bytte ut disken til en SSD når disse går ned i pris og man kan få kjøpt de med 64GB.

8970050[/snapback]

Rart at en ikke kan velge 7200 RPM disk, det skal være en mulighet i følge Dells egne nettsider. Clicky

 

Ta en telefon til dem og hør etter, blir feil å reklamere for 7200 RPM disk om de ikke tilbyr det.

8974886[/snapback]

Litt seint nå, den er bestilt og betalt :) Første dagen den lå ute, kunne man konfe den opp med en 200GB 7200RPMs disk. Men denne var jo alt for dyr i mine øyne. Uansett, klarer meg nok fint med 5400RPM så lenge jeg har 2GB med RAM. Kan alltids bytte ut disken også. Så det er ikke nå stress.

 

Nå er det bare å vente til den ankommer. Var visstnok ei ukes levering bare på prosessoren.

Lenke til kommentar

Jeg er nesten litt glad at jeg ikke har pengene for hånd til å kjøpe nå med tanke på pågangen som vil være på bestillinger nå de første ukene. Antall finansieringer for Dell her på jobben har gått merkbart opp i tråd med landseringer av de nye maskinene.

 

Får håpe det roer seg til jeg skal bestille og slipper å vente med en betraktelig lettere lommebok og ingen vare :p

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar
Skulle gjerne hatt høyere oppløsning, og skulle hatt mulighet for 7200RPMs disk. Tror det er eneste savnene jeg har.

 

Blir nok å bytte ut disken til en SSD når disse går ned i pris og man kan få kjøpt de med 64GB.

8970050[/snapback]

Rart at en ikke kan velge 7200 RPM disk, det skal være en mulighet i følge Dells egne nettsider. Clicky

 

Ta en telefon til dem og hør etter, blir feil å reklamere for 7200 RPM disk om de ikke tilbyr det.

8974886[/snapback]

Litt seint nå, den er bestilt og betalt :) Første dagen den lå ute, kunne man konfe den opp med en 200GB 7200RPMs disk. Men denne var jo alt for dyr i mine øyne. Uansett, klarer meg nok fint med 5400RPM så lenge jeg har 2GB med RAM. Kan alltids bytte ut disken også. Så det er ikke nå stress.

 

Nå er det bare å vente til den ankommer. Var visstnok ei ukes levering bare på prosessoren.

8975241[/snapback]

 

 

GIEFF feedback når du har prøvekjørt maskinen noen dager, eller mekk en liten review om maskinen, med positive og negative ting er du snill :)

Lenke til kommentar
Tror ikke Dell Norge kommer til og iverksette retur av Vista til XP, de nyere maskinene selges bare med Vista virker det som.

8971102[/snapback]

 

ja, jeg spurte Dell om 1330 støttet XP. Svaret var "nei." Var veldig klar på at Dell hadde gjort et bevisst valg om kun å bruke Vista. De kom ikke å støtte XP gjennom drivere eller support. (Ringte som bedrifskunde og snakket ikke med en vanlig selger, virket som han visste hva han snakket om.)

 

Ergo ingen 1330 på meg :(

Lenke til kommentar
Er faktisk veldig fristet til å kjøpe den, dekker egentlig alle behovene mine. Men når jeg prøver å sette opp et system med 8400 GS og 9-cellers batteri får jeg beskjed om at det har oppstått et kompatibilitetsproblem, da man minst må ha et 6-cellers batteri, for noe tull. Et 6-cellers batteri, som er minstekravet funker, men et 9-cellers batteri, som i hvertfall burde dekke behovene funker ikke?  :nei:

8974533[/snapback]

 

Var en bug på webshoppen dems her tidligere, fiksa nå. (snakkes med Dell support)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...