Monica81 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Denne meldingen får jeg når jeg går inn på localhost i phpmyadmin. Hvor/ hvordan endrer jeg root passordet? "Din konfigurasjonsfil inneholder innstillinger (root uten passord) som korrensponderer med MySQLs standard priviligerte brukerkonto. Din MySQL-tjener kjører med denne standardinnstillingen, er åpen for misbruk, og du burde fikse dette sikkerhetshullet snarest." Endret 28. juni 2007 av Monica81 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hvis det er en server du bare bruker lokalt, og ikke tillater andre a ga inn pa, sa er det like greitt uten passord. Jeg glemmer alltid hva passordet mitt et feks Lenke til kommentar
nree Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vil uansett være en sikkerhets risiko dersom noen klarer å få lurt inn ondartet kode. Sett/endre alle root passord for å være på den sikre siden du Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vil uansett være en sikkerhets risiko dersom noen klarer å få lurt inn ondartet kode. 8966209[/snapback] Nar den ikke er tilgjengelig? Lenke til kommentar
Monica81 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Tusen takk for svar:) Vil uansett være en sikkerhets risiko dersom noen klarer å få lurt inn ondartet kode. 8966209[/snapback] Nar den ikke er tilgjengelig? 8966481[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå