Gå til innhold

Argon, Hifiklubbens merke, Noe å satse på?

Anbefalte innlegg

God morgen..

Lurte på om noen hadde noen gode/dårlige erfaringer med Argon, som er hi-fiklubben sitt eget merke. Tenkte lenge på å kjøpe B&W 601/602 s1/2/3, men så fant jeg Argon. høytalere som er seriøst laget og som ifølge hifiklubben er noe som lyder veldig bra for folk med stramt budsjett :cool:

ER det noe å satse på? :)

Takker for alle svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Var innom hi-fi klubben her jeg bor og fikk en demo av denne pakken fra Argon: http://www.hifiklubben.no/produkter/hoeytt...ystem_soelv.htm

Må si jeg var fornøyd med lyden og ikke minst at de ser meget bra ut. Ende opp med en Denon AV 1907 forsterker. Har brukt litt betenkningstid og tror jeg går til innkjøp av dem snart. Design og lyd prioriterer jeg 50/50 siden jeg ikke har lyst på store stygge trekasser som dominerer hele tv stuen min. Har ikke mer en 15kvm tv stue.

Jeg vet at jeg betaler mye for design og lite for lyd,men de sklir rett inn med resten av interiøret mitt. Hvis noen har alternativer så kom med det. Har lett mye på nettet,men har ikke funnet noen andre alternativer ennå. ;)

Lenke til kommentar

Er det 7240 du vurderer? En kompis av meg tok en tur innom for å lytte på dem og jeg ser på han som en virkelig entusiast. Han hadde kun gode ord om dem og har regelrett mast meg til å ta en tu selv. Så jeg tror faktisk de har litt å komme med.

Men når det er sagt har de jo sine konkurrenter til den prisen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Leste et sted at Gale var et britisk merke så at Hifiklubben skulle hatt økonomi til kjøpe dem opp høres rart ut. Leser nå på Argon sin hjemmeside at det et danskt merke som har vært i salg i 20 år,så de er i det minste ikke Gale med nytt navn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...