Gå til innhold

Japanske utviklere velger Nintendo fremfor Sony

Anbefalte innlegg

Mye av HW til Wii har allerede blitt brukt på Zelda.

Huh? Hvor har du det fra?

Greit at Nintendo ikke satser på grafikk, men og droppe det til last gen blir bare dumt.

Nå er Wii kraftigere enn forrige generasjon, så påstanden din faller på sin egen urimelighet.

Når skal folk lære seg at HW har nesten like mye og si som en kontroll.

Det har tydeligvis ikke det når man ser på salg av både DS og Wii :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Twilight Princess benytter seg bare av eksisterende kreftene til Gamecube, og Wii er jo noe kraftigere enn denne. Tror det neste Zelda spillet for Wii vil vere eit av spillene til å vise ka Wii er god for.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
ehm... RE4 wii kan ikke regnes som et fullverdig spill siden det allerede er gitt ut på Gamecube og ps3 for flere år siden. De fleste som kommer til å spille RE4 wii har allerede spilt det før.

Gi meg navnet på noen spill som har fått karakter over 8 som er utviklet av andre enn nintendo. Kan ikke huske å ha sett spill til wii som har fått skikkelig god karakter. Fleste ligger fra 5-7.

8972034[/snapback]

Kororinpa, SSX Blur, Sonic, Mercury Revolution, Elebits, Madden, Rayman Raving Rabbids?

Dessuten må du ikke stole så mye på anmeldelser. Når du f.eks ikke gidder å spille Excite Truck fordi du har hørt det har fått varierende kritikk så går du glipp av et sabla godt arcade-racingspill.

8976121[/snapback]

SSX Blur fikk jeg for ikke så lenge siden. Testet det i 5min og ga opp. Tappert forsøk av EA å lage snowboard spill med wii-kontrollen. Imo fungerte det veldig dårlig.

Kororinpa har jeg hørt gode rykter, har har nettopp fått det, men ikke testet. Men er det ikke et klinkekulespill? Høres ut som et tidsfordriv spill spør du meg..?

Mercury Revolution og Elebits har jeg ikke hørt om. Er det kommet til Norge?

Rayman Raving Rabbids er vel kanskje ett av de få spillene som er verd å teste ut ja.

8976169[/snapback]

Du gav opp spillet etter 5 min?!?! :nei:

SSX: Blur har en HELT ny kontroll. Den er faktisk utrolig revolusjonerende, og å mestre den på 5 min, faktisk bare og lære å like den på så kort tid, vil jeg si er umulig.

Men det er ditt tap, hvis du vil legge bort det beste Snowboard-spillet gjennom tidene etter 5 min (ja, jeg mener virkelig det), så værsågod.

Lenke til kommentar
Nintendo er fortsatt Nintendo. De samme gamle franchisene og spillene i pumpes ut med den samme gamle midimusikken. Ny retning sier du? Jeg synes dette stinker av nittitallet jeg...

Det gjelder for alle konsoller. Hvorfor rakker du ikke ned på Xbox og Halo serien og PS2 og f.eks Gran Turismo serien? Samme gamle vær gang, skyt aliens her, styr biler rundt banen der. Samme gamle hele tiden.

Og jeg hører "Å bare vent til GT5 kommer til PS3" hele tiden. Hva er så bra da med det, er jo bare "same gamle franchissen", stinker nittitall av den, ikke sant? Eller er bare herping av franchisser myntet på Nintendo?

8980255[/snapback]

Hvorfor antar du at jeg ikke kritiserer andre konsoller for det samme? Jeg har akkurat lagd en gigantisk post i det generelle forumet om at jeg savner innovasjon i onlinespilling på PC, X360 og PS3.

Men Wii er den konsollen som går ut og sier at de gjør noe med denne stagneringen og legger opp hardware til det, uten at jeg har sett noen tegn til at spillene faktisk har forandret seg. Det er dette som er mitt problem. Når vil denne nye retningen starte egentlig?

For meg er Nintendo all talk no show...

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...