Mr.Karlsen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hallois, Skal på hytta i morgen og der er det simpelten et mygghelvete. Har sett disse lapmpene folk har stående i hagene sine som tiltrekker insekter med et blått lys og så gir dem et kraftig støt. Så at de hadde en liten og kjekk-en på biltema men nå er den borte Vet dere hvor jeg kan skaffe en stor eller liten-en til i morra? Butikker jeg er i nerheten av er: Felleskjøpet Jernia Clas Ohlsson Biltema Expert og Elkjøp (gidder ikke og ramse opp mer ) Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Clas Ohlsson 8962908[/snapback] Vil tippe at Clas Olson har det du trenger Du kan jo også sjekke på hjemmesiden dems. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Nope, der har du problemet. Finner ikke det noe sted Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Da jeg var på Clas Ohlson for noen dager side, så jeg at de hadde noen sånne som på dette bildet Hadde det kanskje vært noe? Endret 28. juni 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jeg ser mere etter noe som dette: Det var noe liknende de hadde på biltema for en månedsiden, nå er den borte fra web'en dems Endret 28. juni 2007 av 77Bandit Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 De har på Sportshuset elns Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jeg kunne bare ikke la være å tenke på denne tråden, da jeg plutselig støtte på DENNE litt før idag. EDIT: Det kan vel bli litt vanskelig å skaffe den til i morgen, men den kunne jo vært kjekk å hatt til en annen gang Endret 28. juni 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
Pacman- Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg kunne bare ikke la være å tenke på denne tråden, da jeg plutselig støtte på DENNE litt før idag. EDIT: Det kan vel bli litt vanskelig å skaffe den til i morgen, men den kunne jo vært kjekk å hatt til en annen gang 8964811[/snapback] Kjøpte slik lykt som du refererer til på Plantasjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå