Fear the Scare Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei, jeg har spilt simcity4 en god stund synes det er helt perfekt og bra spill, men lurte på om citylife er veldig lik? Har hørt at også city life er morsomere, men jeg klarer ikke se forskjellen eller lettere sagt jeg vet ikke.. Dette er ikke en fan-boy tråd! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Eg hadde planar om å kjøpe City Life...fram til eg fann ut at det er Starforce-infisert. Kay Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Eg hadde planar om å kjøpe City Life...fram til eg fann ut at det er Starforce-infisert. Kay 8963212[/snapback] starforce hva er det? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Starforce=Kopisperre fra helvete. Selv om jeg aldri har hatt problemer med den. (det om jeg holder spillene orginale seff) Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Eg hadde planar om å kjøpe City Life...fram til eg fann ut at det er Starforce-infisert. Kay 8963212[/snapback] starforce hva er det? 8963350[/snapback] Frå sida eg lenka til. Kort oppsummert, er Starforce den mest berykta kopibeskyttelsen som har blitt laga. Som andre kopisperrer av denne typen, straffar den folk som faktisk betalar for spela sine. Kay Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Eg hadde planar om å kjøpe City Life...fram til eg fann ut at det er Starforce-infisert. Kay 8963212[/snapback] starforce hva er det? 8963350[/snapback] Frå sida eg lenka til. Kort oppsummert, er Starforce den mest berykta kopibeskyttelsen som har blitt laga. Som andre kopisperrer av denne typen, straffar den folk som faktisk betalar for spela sine. Kay 8964439[/snapback] gahh lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå