Gå til innhold

Chess: WAP funker, operamini / gmail funker ikke

Anbefalte innlegg

Har nylig byttet til chess & lastet ned deres oppsett for mms og internett. Problemet er at mens wap sider funker i den innebygde wap-leseren vil ikke opera mini, gmail osv funke. Telefonen er en nokia 6230i. Alt funket fint med netcom for en uke siden. slettet alle netcom innstillinger når jeg byttet til chess. Har forresten gitt programmene full tilgang til nett.

Ser også at feltet "foretrukket tilgangspunkt" er tomt, kan det være problemet?

Lastet ned innstillinger for netcom nett fra nokia.no, da fungerer opera mini, men jeg må skrive inne brukernavn og passord "chess" hver gang :(

Noen tips?

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk for svar. har allerede gjort det du skrev over. "problemet" nå er at hver gang jeg åpner opera mini så blir jeg spurt om brukernavn og passord (begge er "chess") og det er litt irriterende. De tilsendte innstillingene har jeg ikke klart å modifisere (ser ikke ut som om det går)

Endret av mandela
Lenke til kommentar

har samme programmene du nevner installert på min se k610i med chess og blir ikke spurt om passord. husker dog at programmene ikke fungerte helt for et halvt år siden, men begynnte plutselig å fungere igjen iforbindelse med firmware-oppdatereing på mobilen. kanskje det kan hjelpe deg?

-innstaller ny firmware på telefonen

-slett alle internett/wap/mms oppsett og installer på nytt

-installer opera/gmail på nytt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...