Steinar_Lund Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jeg har Nikon D200 kamera og Canon Pixma MP500 skriver. Jeg benytter vanligvis Canon Photo Paper Pro både for 10x15 og A4 format. Jeg er forsåvidt fornøyd med det slik det er, men så var det dette med "enda bedre" da... Jeg forstår at Hahnemühle er pokker til papir men det er ikke akkurat gratis. Før jeg evt. går til innkjøp for å teste det, kunne jeg ha lyst til å høre deres mening om dette har noe for seg, dvs. vil dere mene at forskjellen blir så stor at det etter deres mening er verdt den ekstra kostnaden, eller er f.eks. skriveren min ikke så bra at jeg vil få noen nytte av det hele? Endret 28. juni 2007 av Steinar_Lund Lenke til kommentar
nets Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vil tro at vertfall fargegjengivelsen er bedre på de arka Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det kommer jo an på hvilken look du vil ha, også. Noen av disse papirene er laget for å se ut som spesielle typer papirer for film osv, så jeg finner en del interessante papirer hos spesialfabrikker som Hahnemühle og Ilford, for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå