Gå til innhold

Tips om plager. (Hikking...osv)

Anbefalte innlegg

Hallo.

Setter opp denne tråden, ettersom jeg ikke fant noen andre tråder om tips mot plager osv.

Mitt tips:

Når jeg og en kamerat overnatta på en hytte i natt, så begynte jeg å hikke som en idiot, når vi skulle legge oss.

Han var irritert, og jeg var irritert.

Jeg prøvde å stå på hode, og drikke vann og en del andre ting, men det hjalp neppe.

-Etter en stund, fant jeg ut at jeg skulle prøve å rape så mye som jeg klarte.

Tro det eller ei. Hikkingen forsvant etter ett minutt med raping ^__^ mwhaha :)

Er ikke alle som klarer å rape når dem vill. Men ihvertfall ett bra tips for dem som klarer det.. ^^

Vivalamorten

Endret av Vivalamorten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hikking? Bli skremt som faen, så går det bort med en gang. En kompis av meg hadde hikke en gang og det ble jævla irriterende. Så skulle han på dass og imens tok jeg på meg skrik-maske og en svart jakke og en kjøkkenkniv. Og løp rundt og skreik som faen. Han slutta å hikke da ja :p

Lenke til kommentar

Ja, det tror jeg kanskje. For PC'en min klikker noen ganger når jeg hører på musikk, så begynner den å hakke, den spiller den samme lyden igjen og igjen og igjen... så går den inn i blåskjærm og den fortsetter å "hikke", så skrur jeg den av og da slutter den. så jeg mener at man kan sammenligne det med mennesket.

Lenke til kommentar
Ja, det tror jeg kanskje. For PC'en min klikker noen ganger når jeg hører på musikk, så begynner den å hakke, den spiller den samme lyden igjen og igjen og igjen... så går den inn i blåskjærm og den fortsetter å "hikke", så skrur jeg den av og da slutter den. så jeg mener at man kan sammenligne det med mennesket.

8967896[/snapback]

Ja, for mennesker og PC'er er jo nesten helt like.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Når jeg hikker sier mamma at jeg får en tier om jeg hikker igjen. Taper hver gang, men blir kvitt hikken da.

8978779[/snapback]

Seriøst? den må jeg teste på noen.. Vis jeg taper legger jeg bare skylda på deg

:!:

8978826[/snapback]

Nei, skyld på mamma :)

Lenke til kommentar
Andre plagsome ting: At du noen ganger føler at du er trøtt, så stikker du og legger deg. Og da får du ikke til og sove, så da bare ligger du der :s

9075586[/snapback]

Vært borti den der ett par ganger...

Da har jeg skrudd på Xboxen å spilt amped, til jeg sovna :p

Lenke til kommentar
Andre plagsome ting: At du noen ganger føler at du er trøtt, så stikker du og legger deg. Og da får du ikke til og sove, så da bare ligger du der :s

9075586[/snapback]

Det er helt for jævlig irriterende, spesielt hvis du blir liggende ut i de små timer. Har skjedd med meg altfor mange ganger. Også er jeg trøtt hele dagen etterpå, unntatt når jeg skal sove igjen. Heh. :hrm:

Lenke til kommentar
Når jeg hikker sier mamma at jeg får en tier om jeg hikker igjen. Taper hver gang, men blir kvitt hikken da.

8978779[/snapback]

Det er seriøst den beste.. Det at man konsentrerer seg så hardt om å hikke stopper det på en eller anna måte...

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...