xxm0rtyque Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Hallo. Setter opp denne tråden, ettersom jeg ikke fant noen andre tråder om tips mot plager osv. Mitt tips: Når jeg og en kamerat overnatta på en hytte i natt, så begynte jeg å hikke som en idiot, når vi skulle legge oss. Han var irritert, og jeg var irritert. Jeg prøvde å stå på hode, og drikke vann og en del andre ting, men det hjalp neppe. -Etter en stund, fant jeg ut at jeg skulle prøve å rape så mye som jeg klarte. Tro det eller ei. Hikkingen forsvant etter ett minutt med raping ^__^ mwhaha Er ikke alle som klarer å rape når dem vill. Men ihvertfall ett bra tips for dem som klarer det.. ^^ Vivalamorten Endret 28. juni 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
greiven Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Synes hikking er morsomt, er godt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hikking? Bli skremt som faen, så går det bort med en gang. En kompis av meg hadde hikke en gang og det ble jævla irriterende. Så skulle han på dass og imens tok jeg på meg skrik-maske og en svart jakke og en kjøkkenkniv. Og løp rundt og skreik som faen. Han slutta å hikke da ja Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Synes hikking er morsomt, er godt 8962590[/snapback] Det er ikke så godt, når man ligger i over en time å hikker Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Fortsetter man å hikke en liten stund om man dævver under hikking, tro? Daniel Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ja, det tror jeg kanskje. For PC'en min klikker noen ganger når jeg hører på musikk, så begynner den å hakke, den spiller den samme lyden igjen og igjen og igjen... så går den inn i blåskjærm og den fortsetter å "hikke", så skrur jeg den av og da slutter den. så jeg mener at man kan sammenligne det med mennesket. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ja, det tror jeg kanskje. For PC'en min klikker noen ganger når jeg hører på musikk, så begynner den å hakke, den spiller den samme lyden igjen og igjen og igjen... så går den inn i blåskjærm og den fortsetter å "hikke", så skrur jeg den av og da slutter den. så jeg mener at man kan sammenligne det med mennesket. 8967896[/snapback] Ja, for mennesker og PC'er er jo nesten helt like. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ja, for mennesker og PC'er er jo nesten helt like. 8968356[/snapback] Jepp, på samme måte som biler og små pusekatter, helt identiske. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har man hikken holder man pusten og svelger 3 ganger uten å puste. Da blir man kvitt den. Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Når jeg hikker sier mamma at jeg får en tier om jeg hikker igjen. Taper hver gang, men blir kvitt hikken da. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Når jeg hikker sier mamma at jeg får en tier om jeg hikker igjen. Taper hver gang, men blir kvitt hikken da. 8978779[/snapback] Seriøst? den må jeg teste på noen.. Vis jeg taper legger jeg bare skylda på deg :!: Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Når jeg hikker sier mamma at jeg får en tier om jeg hikker igjen. Taper hver gang, men blir kvitt hikken da. 8978779[/snapback] Seriøst? den må jeg teste på noen.. Vis jeg taper legger jeg bare skylda på deg :!: 8978826[/snapback] Nei, skyld på mamma Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det hjelper å ta en overdose med vann.. Drikk vannet så fort at det gjør vondt i halsen, og det stopper med en gang. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Andre plagsome ting: At du noen ganger føler at du er trøtt, så stikker du og legger deg. Og da får du ikke til og sove, så da bare ligger du der :s Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Leamus er ganske ille det også. Har fått det på øyelokket,over øyenbrynet og på låret. Hadde leamus på øyelokket i kanskje tre dager. Helt grusomt. Greide å le av denne tråden. Tror jeg burde legge meg. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Greide å le av denne tråden. Tror jeg burde legge meg. 9075718[/snapback] hehe.... lo godt av Metalheart sitt innlegg litt lenger opp, men skal ikke gå å legge meg av den grunn Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Andre plagsome ting: At du noen ganger føler at du er trøtt, så stikker du og legger deg. Og da får du ikke til og sove, så da bare ligger du der :s 9075586[/snapback] Vært borti den der ett par ganger... Da har jeg skrudd på Xboxen å spilt amped, til jeg sovna Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Andre plagsome ting: At du noen ganger føler at du er trøtt, så stikker du og legger deg. Og da får du ikke til og sove, så da bare ligger du der :s 9075586[/snapback] Det er helt for jævlig irriterende, spesielt hvis du blir liggende ut i de små timer. Har skjedd med meg altfor mange ganger. Også er jeg trøtt hele dagen etterpå, unntatt når jeg skal sove igjen. Heh. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Når jeg hikker sier mamma at jeg får en tier om jeg hikker igjen. Taper hver gang, men blir kvitt hikken da. 8978779[/snapback] Det er seriøst den beste.. Det at man konsentrerer seg så hardt om å hikke stopper det på en eller anna måte... Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 hahaha... mye rart dere sier altså.. tror faktisk at det å bli skremt fungerer bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå