Wattengård Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=78466 Les den og gråt/le/whatever Hadde jeg ikke vært på jobb hadde jeg ledd høyt og godt -C- Lenke til kommentar
Speik Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) The funny could not be found. Endret 28. juni 2007 av Speik Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 could not comply... Gadd ikke å lese igjennom. Kan du gi oss et resyme? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) syntes det ikke var så veldig gøy egentlig, men det var jo en der som minnet meg om "DJ_evelen" <--søk på google næmen, han var jo på dette forumet også! Endret 28. juni 2007 av Crazy_Man Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Man må lese hele tråden for å få sammenhengen. Har noe med forståelse av hva en server er, og serverhousing. Beste kommentaren er vel den at "Da er det bevist at å bruke P2P programmer krever absolutt INGEN kunnskaper i det hele tatt" Når jeg tenker meg om skulle jeg kanskje postet den direkte i et av HW forumene Det er ganske intern nerdehumor -C- Endret 29. juni 2007 av ChristianW Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Man må lese hele tråden for å få sammenhengen. Har noe med forståelse av hva en server er, og serverhousing. Beste kommentaren er vel den at "Da er det bevist at å bruke P2P programmer krever absolutt INGEN kunnskaper i det hele tatt" Når jeg tenker meg om skulle jeg kanskje postet den direkte i et av HW forumene Det er ganske intern nerdehumor -C- 8967832[/snapback] Men hvis du hadde posta den under HW, så hadde du fått beskjeden "feilpostet: passer bedre under humor" Men jeg synes det var morsomt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå