Gå til innhold

USB2 er vrang

Anbefalte innlegg

Sitter med In2k (har prøvd med Win XP og), uten at jeg kan bruke de åtte ekstra USB2-portene mine. Merkelig nok får jeg ikke kontakt med det jeg putter inn i portene, enda jeg har lagt inn driverne... Windows finner også root-hub-sakene osv, så jeg står fast iaffal. Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har lastet ned siste oppdateringer for Windows? Det var vel ett eller annet med at Windows XP(eller W2K) støtter USB2 automatisk, men det skal vel strengt tatt være fikset med driverne du har lagt inn. Forhåpentligvis har du lagt inn riktige drivere også. Dersom det ikke fungerer skal det komme opp spørsmålstegn eller utropstegn i hardware monitor saken.

Lenke til kommentar
Du har lastet ned siste oppdateringer for Windows? Det var vel ett eller annet med at Windows XP(eller W2K) støtter USB2 automatisk, men det skal vel strengt tatt være fikset med driverne du har lagt inn. Forhåpentligvis har du lagt inn riktige drivere også. Dersom det ikke fungerer skal det komme opp spørsmålstegn eller utropstegn i hardware monitor saken.

Det står at det funker fint i device manger. Har også lagt inn drivere. Det virker nesten som om portene er døde...

Lenke til kommentar

Jeg vet på mitt kort med i845E chipsett må jeg aktivere USB2.0 i BIOS, du har sikkert gjort dette, men jeg tror ikke det funker særlig uten.

Dersom du har prøvd alt ville jeg prøvd å fått byttet ut kortet med ett nytt, det er godt mulig at det rett og slett er defekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...