fxwz Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hvis det finnes en slik tråd fra før, så henvis meg til den. Finner dere det unødvendig med en slik tråd så si ifra. Finnes det et program som kan hjelpe meg med følgende: 1 PC, 2 skjermer. Skjerm 1: viser powerpointpresentasjon. Skjerm 2: ønsker jeg å arbeide på. Finnes det ett program som kan la meg gjøre dette? Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Smart tråd Men en trenger vel egentlig ikke noe spesielt program til dette? hvorfor ikke bare vise PP på den ene skjermen og jobbe på den andre? Endret 28. juni 2007 av Mathias666 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Dette funker fint med de fleste moderne skjermkort, med to utganger. Det handler bare om konfigurering. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 I mitt tilfelle har jeg en laptop med VGA utgang, og en LCD-skjerm. Glemte å si det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå