Rescue me Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg sovnet av i skogen og der var det mye mygg så nå har jeg mange hundre myggstikk . Er det noe som jeg kan smørre på stikkene så de skal slutte å klø? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det skal vist finnes en anti klø krem avettellerannet slag. Husker ikke navnet, men gå på apoteket så ordner det seg. Uanset ikke klø. Da blir det bare verre. Ja, vet det ikke er så enkelt, men prøv. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Takk for svar. Håper den antiklø kremen ikke er så dyr. Hvor lang tid tar det før myggstikk blir borte? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Er ikke sikker på prisen. Sikkert 100-150 kroner Men jo mere du klør jo lengre varer det. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Noen som har tips mot myggen, altså å forhindre stikk? Jeg får skikkelig allergiske reaksjoner på myggstikk, vi snakker store hevelser og kløe. Jeg har prøvd alt jeg har kommet over av ting, men ingenting hjelper. Er stygt plaga av myggen, og jeg ser ut som den værste fjortis kidden hver gang jeg har rusla i skauen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Myggespray.. Noe du sprayer på, som ikke lukter vondt for oss, men myggene kan ikke fordra det.. Bruker ihvertfall jeg, noen ganger.. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Smør huden med honning neste gang du skal ut i skauen, det liker ikke myggen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Orker ikke å kjøpe sånn krem likavel siden det har sluttet å klø. Ryggen er også blitt mindre rød. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg vet om en ting som hjelper jeg og noen jeg kjenner har fått det til å funke värtfall. 1 ts salt og 3 ts vann og rörer det för vär gang du skal bruke det og så tar du litt på fingeren og "smörer" det der myggstiket er. funker Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Bruk neglen din og lag en kryss over myggstikket. Eller kjøp sånn salvegreie. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er du en myggmagnet? Vg`s artikkel er faktisk litt forklarende.... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg vet om en ting som hjelper jeg og noen jeg kjenner har fått det til å funke värtfall. 1 ts salt og 3 ts vann og rörer det för vär gang du skal bruke det og så tar du litt på fingeren og "smörer" det der myggstiket er. funker 8976217[/snapback] spytt funker også faktisk... Er selv allergisk mot myggstikk å slikt så jeg kjører myggspray da... funker sånn greit nok men blir jeg stukket så er det bare og ikke klø så går det bort ganske kjapt egentlig. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Er du en myggmagnet? Vg`s artikkel er faktisk litt forklarende.... 8979790[/snapback] I følge den artikkelen så skal ikke myggene like meg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå