HKRoed Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei! Jakter på ett program som enkelt lar meg crossfade flere sanger til en fil. Helst med mulighet for både mp3 og wav filer. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Audacity. Dersom du ikke kan lagre direkte som mp3 når du er ferdig trenger du LAMEenc. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Har glanet litt på div FAQ og guider, men kan ikke helt finne ut hvordan dette gjøres. Har du en direktelink til hvordan jeg gjør dette? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Er ingen ekspert, so det kan vere det finst enklare måtar, men ein måte fann eg no: Importer alle låtene du skal ha, ved å gå til Prosjekt --> Importer, eller trykke Ctrl + I. Dei vert då lagt på kvar sitt lydspor. Klikk på denne øvst til venstre: . Det lar deg dra innhaldet i lydspora (berre klikk og dra). Dra alle bortover, slik at det er litt overlapp. Det kan vere greit å zoome ut litt med . Velg so øvst til venstre. Dette verktøyet gjer at du kan merke deler av lydspora, ved, igjen, å klikke og dra. Merk slutten av den fyrste låten, den delen som overlapper, og gå so til Effekt --> Ton ut. Merk byrjinga av neste låt, og velg Effekt --> Ton inn. Gjenta prosessen for kvar overgang. Fil --> Eksporter som MP3. Eventuelt Ogg Vorbis eller WAV om du heller vil det. Det kan som sagt vere enklare måtar. Redigert: Eg kjeda meg, so video av framgangsmåten, med unnatak av punkt 7 som eg hadde gløymd: Høgreklikk --> Lagre mål som. Endret 18. november 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå