tankbug Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 jau.. http://www.theinquirer.net/?article=7078 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 :o Gleder meg som en voksen baby. Playstation har alltid vært bra og jeg tror ikke det blir noe dårligere produkt med tanke på fremtidige spill etc etc Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 er det noen screenshots da? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 eh screenshots? De har garantert ikke engang laget boksen, hvordan skulle de kunne hoste opp screenshots? Det vil komme noen, for å vise verden hvor mye bedre enn X-Box denne maskinen vil bli, Sony vil gjøre alt for å hente inn og passere konkurrentene. Og av en eller annen grunn tror jeg det ikke vil være noe problem for dem :wink: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Skal den kjøre på 4Ghz ?-?-? * * " ..... Er alltid tro til Playstatian, så kommer nok til å kjøpe den også har 1 og 2. Mvh,Stian Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Kjøpte aldri 2 da jeg ikke følte noe behov for en spillekonsoll, men jeg tror PS 3 vil hale meg til butikken.. Når man ser hvor bra de beste spillene til PS 2 er, og ser specs på 3, wow. Tør ikke å forvente for mye heller da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå