deltaboc Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 har problemer med at lagret kontaktinformasjon(navn) ikke vises ved mottak av sms fra disse. det vises kun +47 og det aktuelle telefonnummeret, selvom nummeret er lagret på en kontakt. telefonen viser kun nummeret uanhengig om kontaktinformasjonen inneholder +47 eller ikke. håper inderlig at noen kan hjelp med dette. TAKK Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Da tipper jeg at du har en nokiatelefon og at du har lagret kontakten(e) dette gjelder flere ganger i lista. Altså et nummer på flere navn. Dette spørsmålet har blitt omdiskutert et hav av ganger her, og det viser seg alltid at kontakten(e) er lagret to ganger. Har du f. eks. lagret ICE nummer i det siste? Lenke til kommentar
deltaboc Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Da tipper jeg at du har en nokiatelefon og at du har lagret kontakten(e) dette gjelder flere ganger i lista. Altså et nummer på flere navn. Dette spørsmålet har blitt omdiskutert et hav av ganger her, og det viser seg alltid at kontakten(e) er lagret to ganger. Har du f. eks. lagret ICE nummer i det siste? 8962911[/snapback] takk, cyclo. skal sjekke dette med "dobbel lagring". hva mener du med ICE nummer? på forhånd takk Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Mange pleier å lagre nummeret til nærmeste pårørende, dvs. kjæreste, samboer, kone e.l. i kontaktlista under navnet ICE (In Case of Emergency) Lenke til kommentar
deltaboc Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Mange pleier å lagre nummeret til nærmeste pårørende, dvs. kjæreste, samboer, kone e.l. i kontaktlista under navnet ICE (In Case of Emergency) 8964271[/snapback] hmmmm,skjønner ikke detta! ikke lagret ice nummer og heller ikke dobbelt lagret noen nummer. avsender av sms vises kun med nummer med landskode foran(+47) :-( kontaktinformasjonen på de lagrede nummerene inneholder ikke landskode............ hvordan i hule løses dette ? kan du peke meg mot noen av de tidligere trådene du nevnte vedr dette, finner ikke. takk igjen. Lenke til kommentar
Ezekuel Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har store problemer selv. Når nummeret er lagret på telefonen min MED +47 foran, da kommer navnet på den som sender meg melding opp, men jeg får ikke opp navnet hvis noen ringer meg. Hvis jeg derimot lagrer nummeret på telefonen min UTEN +47 foran, så kommer ikke navnet opp når noen sender meg melding, men hvis noen ringer så kommer navnet opp. Fikk alltid opp navnet begge steder frem til i går kveld. Da oppdaterte jeg telefonen min til den nyeste firmwaren på nokia.no. Kan noen hjelpe meg her?? Veldig irriterende å ikke få opp navn på både meldinger og når noen ringer meg.... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Garantert en bug i siste firmware. Er vell ikke noe du kan gjøre annet enn å sette deg ned å vente på at det skal komme ny firmware med fix, eller få til en downgrade. (Da trenger du annet utstyr og kunnskap, eller hjelp fra service-senter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå