Gå til innhold

Nytt headset til mobilen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er igjen på jakt etter et nytt headset å bruke sammen med mp3-spilleren(egentlig mobilen da :p) etter at det forrige jeg kjøpte, et AKG K 412 P viste seg å være relativt crappy, samt at det er ubrukelig når det er litt støy rundt. Vondt å ha på er det og. Derfor lurte jeg på om noen kunne anbefale et headset som ikke er noen av disse tingene? :) Budsjettet mitt ligger på ca. 500kr, men kan selvfølgelig være billigere, eller jeg kan strekke meg litt lenger og ta noe som er litt dyrere. Det er også viktig at headsettet går ann å ha med seg ut og at det ser nogenlunde anstendig ut(ikke et hørselsvern med antenne mao.). Men viktigst er det at det er god lyd, behagelig å ha på og at det isolerer godt nok til at det kan brukes utendørs og at jeg kan gå forbi f.eks. en traffikert vei og fortsatt høre musikken min uten å bli døv.

Endret av Løve
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

enda en som kjøper utstyr etter utseendet <.<

gå og kjøp deg skullcandy du, da blir du nok fornøyd. Lyden er så ræva som det kan bli, men oi så tøffe de er da gitt!

Lenke til kommentar

29100-3.jpg

Disse for eksempel synes jeg ser veldig fine ut, greia er bare det at jeg ikke gidder å bruke to lapper på headset. Men designet, komforten og klappfunksjonaliteten som man ser på det headsettet må vel finnes på andre modeller og?

Lenke til kommentar

Hva med AKG K81 DJ?

Større enn K412 og mindre enn Beyeren du viser over.

Låter helt ok, og funker veldig bra til bærbart bruk. Mange på Headfi.com som liker K81.

Den finnes visst også i en litt nyere utgave; K518 DJ

Antakeligvis bare designet og navnet som er forandret.

Ellers har Ultrasone en DJ-modell som likner på den du viste.

Det er Ultrasone DJ1.

Jeg har ikke hørt denne, men de fleste andre Ultrasone-modellene, og det er stort sett bra greier. Og til prisene som er for tiden, er det noen virkelige kupp her, faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...