EssspeN Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Litt artig historie som kan trøste oss som bare er på vår andre xbox360 Les fra 1up.com http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3160603 Ligger også en lydfil der hvor han ringer microsoft og får bekreftelse på at han har hatt 11 maskiner som har gått i stykker Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Er det denne mannen mon tro? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hadde jge kjøpt meg en x360, og den hadde blitt ødelagt så amnge ganger, hadde jeg bedt om pengene tilbake. uansett hva slags konsoll det hadde vert. Men hvis han har hatt elleve stykker, må han, enten ha hatt veldig uflaks, eller så behandler han de helt feil, men på en måte som MS ikke finner ut av. Og siden han er på den ellevte boxen, så er det nok hans egen feil. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Han er faktisk på sin 12te 360 nå De har hatt elektriker for å sjekke om det er noe feil med elektriske annlegget , men de har ikke funnet noe. Han har også 1 stk PS3, den har aldri vært på service står det skrevet i artikkel. Men man kan jo lure hva i all verden han driver med, går jo nesten ikke an å ha så uflaks Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Når det går over 3-5 stk, tenkjer eg meg det er maskinisten som det er noko gale med. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Off topic: Stilig signatur DBD On topic: 12?? Er det mulig? Har vel ikke eid 12 konsoller/pc til sammen noen sinne. La meg telle. 1 atari xe, 1 NES, 1 SEGA MEGA DRIVE, 1 PSP, 1 PS1, 1 PS2, 4 pc'er(forskjellige) og ps3. Totalt 11 Tok med pc i tellinga. Endret 28. juni 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) UrgeLOL liker å redigere. Får vel finne på noe annet å si da. 12 høres drøyt ut ja. Men som flere nevner her så går det nok på brukerfeil. Endret 28. juni 2007 av rakanishu Lenke til kommentar
trydis Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Han må jo være rimelig fornøyd med spillopplevelsene hvis han gidder å holde på slik. Han oppbevarer de sikkert i en polvott... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hmm, er på min første X360 enda jeg Spiller på den ca. hver dag også Har hatt den siden release! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hmm, er på min første X360 enda jeg Spiller på den ca. hver dag også Har hatt den siden release! 8962343[/snapback] Ja, det er det som burde være normalen. Men det virker desverre ikke som om det er det som er normalt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Det er det som er normalen, ikke overdriv nå. Det er flere som ennå bruker sin første enn de som har fått ny. Dette er bare et ekstremtilfelle som jeg tviler på har bare rent mel i posen. Du skaffer deg ikke så mange konsoller, du gir opp minst halveis. Vi hører bare slike tilfeller på nettet. Folk som ennå har sin første konsoll sitter ikke på nettet og skryter av at den ennå lever, de spiller spill. Endret 28. juni 2007 av TCi Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Kanskje han karen med de 12 boksene prøvde å smøre de bråkete viftene med motorolje som han helte inn gjennom dvd drevet? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hva f..... er det han som har eid de boxene driver med? Når man er på sin 12' box så må det jo være brukeren som gjør noe feil? Virker veldig usansynlig at man kan ha såppas uflaks. Btw: Har min første maskin jeg også, eid den ca 1år. Lenke til kommentar
freke Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Er man på sin tolvte boks, er det etter all sannsynlighet for det første bløff og fantasi; og dernest Stupid User Error. Det er en amerikaner, så jeg tipper en kombinasjon av begge. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Er man på sin tolvte boks, er det etter all sannsynlighet for det første bløff og fantasi; 8962718[/snapback] Kanskje lese igjennom artikkel før du starter å komme med fantasi selv.. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 La oss si at feilprosenten er 30% og denne feilen er helt tilfeldig (jeg vet at dette kan krangles om, but for the sake of argument...) og at fyren behandler maskinene sine normalt. Videre regner jeg med at den maskinen han har nå ikke går i stykker, så han har opplevd at 11 X360 har blitt ødelagt. Det gir en odds på 1 til 177.100.00 på at dette vil skje igjen. Oddsen på å vinne i Lotto er på ca 1 til 5.000.000. Hvis feilprosenten på konsollen er lavere, så vil oddsen på at dette skjer enda høyere. Dette er en veldig forenklet modell da. Jeg vil ikke starte noen fanboykrig og jeg tar gjerne kritikk hvis folk mener at 30% er for høyt. Poenget mitt var bare å vise hvor usannsynlig det er at dette skjer med noen. Lenke til kommentar
freke Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Kanskje lese igjennom artikkel før du starter å komme med fantasi selv.. 8962747[/snapback] Tror strengt tatt det er unødvendig. Det høres egentlig ut som en nyhet fra The Onion. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 11 stykker!! Jezess.. Er hårdnakkede fans inne på Gaf som er oppe i 5-6 konsoll også.. Men 11! Go Bill! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Følger Monkeyboys ressonement. Ingen tvil om at feilraten er for jævlig høy, men jeg tviler sterkt på at dette er tilfeldig. Det må være et eller annet i måten han behandler dem eller noe i Microsofts prosesser som gjør at akkurat han har endt opp med så mange som 11 konsoller. F.eks. har det ikke vært snakk om at enkelte spill utgjør større risiko enn andre for at dette skjer? Hvor lenge skal vi tro den tolvte konsollen holder?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå