Gå til innhold

Amerikansk bruker på sin 12te xbox360

EssspeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jge kjøpt meg en x360, og den hadde blitt ødelagt så amnge ganger, hadde jeg bedt om pengene tilbake.

uansett hva slags konsoll det hadde vert.

Men hvis han har hatt elleve stykker, må han, enten ha hatt veldig uflaks, eller så behandler han de helt feil, men på en måte som MS ikke finner ut av.

Og siden han er på den ellevte boxen, så er det nok hans egen feil.

Lenke til kommentar

Han er faktisk på sin 12te 360 nå :)

De har hatt elektriker for å sjekke om det er noe feil med elektriske annlegget , men de har ikke funnet noe.

Han har også 1 stk PS3, den har aldri vært på service står det skrevet i artikkel.

Men man kan jo lure hva i all verden han driver med, går jo nesten ikke an å ha så uflaks :)

Lenke til kommentar

Off topic: Stilig signatur DBD ;)

On topic: 12?? Er det mulig? Har vel ikke eid 12 konsoller/pc :p til sammen noen sinne. La meg telle. 1 atari xe, 1 NES, 1 SEGA MEGA DRIVE, 1 PSP, 1 PS1, 1 PS2, 4 pc'er(forskjellige) og ps3. Totalt 11 ;)

Tok med pc i tellinga.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Det er det som er normalen, ikke overdriv nå. Det er flere som ennå bruker sin første enn de som har fått ny. Dette er bare et ekstremtilfelle som jeg tviler på har bare rent mel i posen. Du skaffer deg ikke så mange konsoller, du gir opp minst halveis.

Vi hører bare slike tilfeller på nettet. Folk som ennå har sin første konsoll sitter ikke på nettet og skryter av at den ennå lever, de spiller spill.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

La oss si at feilprosenten er 30% og denne feilen er helt tilfeldig (jeg vet at dette kan krangles om, but for the sake of argument...) og at fyren behandler maskinene sine normalt. Videre regner jeg med at den maskinen han har nå ikke går i stykker, så han har opplevd at 11 X360 har blitt ødelagt.

Det gir en odds på 1 til 177.100.00 på at dette vil skje igjen. Oddsen på å vinne i Lotto er på ca 1 til 5.000.000.

Hvis feilprosenten på konsollen er lavere, så vil oddsen på at dette skjer enda høyere.

Dette er en veldig forenklet modell da.

Jeg vil ikke starte noen fanboykrig og jeg tar gjerne kritikk hvis folk mener at 30% er for høyt. Poenget mitt var bare å vise hvor usannsynlig det er at dette skjer med noen.

Lenke til kommentar

Følger Monkeyboys ressonement.

Ingen tvil om at feilraten er for jævlig høy, men jeg tviler sterkt på at dette er tilfeldig. Det må være et eller annet i måten han behandler dem eller noe i Microsofts prosesser som gjør at akkurat han har endt opp med så mange som 11 konsoller.

F.eks. har det ikke vært snakk om at enkelte spill utgjør større risiko enn andre for at dette skjer?

Hvor lenge skal vi tro den tolvte konsollen holder?...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...