Singh tha king Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 jeg tenkte å kjøpe en 32" tv med vga til datamaskinen min. har nå en 19" lcd tv fra samsung. er den koblet via vga? har et FX5600 skjermkort som er ca. litt over 3 år gammel. kan jeg kjøpe tv'en trygt? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Dersom du har en slik utgang på skjermkortet ditt har du VGA: Og pluggen i ledninga til VGA ser slik ut: Jeg tviler på det sterkeste at skjermkortet ditt, som er 3 år gammelt, har HDMI. Men det kan derimot ha DVI-utgang. Bilder og mer info om DVI-utgangen finner du her. Mer om VGA finner du her. Endret 28. juni 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Du har sikkert en utgang av typen som er avbildet i innlegget over, men hvis du mot formodning kun har DVI-utganger kan disse høyst sannsynlig brukes som VGA-utganger via en overgang. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 skal sjekke med en gang jeg kommer hjem! takk for all hjelpen! hvis jeg har det som er nevnt, så kan jeg koble den opp mot tatung 32" ? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ja, dersom du er sikker på at TVen kan kobles til med VGA skal det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 skal sjekke med en gang jeg kommer hjem! takk for all hjelpen! hvis jeg har det som er nevnt, så kan jeg koble den opp mot tatung 32" ? 8963229[/snapback] Dersom TV-en har ein VGA-inngang så kan du kople den til ja. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 1) Jeg har et bilde av hvor den nåværende kabelen er koblet til skjermen. den står i video-in. Ved siden av dne kan jeg koble til dvi-in, og ved siden av den igjen står det audio power-out. Også har jeg et bilde av den samme nåværende kabelen som er koblet til skjermkortet. dette er altså VGA kabel. -------------------------------------------------- 2) Det siste bilde er fra en gammel skjerm (1998) som jeg tror har vga. Den ligna ganske mye på vga kabel, men er det det? må bare være helt sikker. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jepp, alle kabler på bildene dine er VGA. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Dersom du er bombesikker på at den TVen kan kobles til med VGA: Grattis med ny TV Jeg trodde alle slike nye flat-TVer kan kun kobles til med DVI (?), SCART/RGB og HDMI. Endret 29. juni 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 hehe, takker. Står i hvert fall det. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331518 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=33462...BE-D2583A1CB52E http://www.stretto.no/PartDetail.aspx?q=p:1334028 tenkte å bestille fra komplett.no den med den grå høyttaleren nede. Er den samme tven bare med digital tv-turner (unødvendig), men den er billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå