mini-chilli Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 hallo Noen som kan hjelpe meg ved kjøp av minnebrikke? har 400d og skulle kjøpt større minne til den. forstår det slik at det er ulik hastighet på brikkene. Hva kan anbefales? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 CF brikker på den. Sandisk Compact Flash Extreme III https://prisguiden.no/fritekst_sok....emin=&pricemax= 4 giggern koster jo rundt 500 kroner. Hvis du skyter RAW kan jo det være en fordel. Hvis du skyter jpg holder det skikkert med 2 giggern Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 hallo Noen som kan hjelpe meg ved kjøp av minnebrikke? har 400d og skulle kjøpt større minne til den. forstår det slik at det er ulik hastighet på brikkene. Hva kan anbefales? Du har allerede fått "rett svar", men kjøp Sandisk eller Lexar, og helst et av de tre kjappeste (til Sandisk, Lexar kjenner jeg ikke så godt), så er du trygg. De tierne du kan spare på minnekort, er etter min mening vel anvendte penger! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Som hr. Dahle sier, SanDisk Extreme III holder i massevis. Man trenger ikke Extreme IV da kameraet ikke klarer å holde følge med minnekortet på hastighet uansett. Som et eksempel så klarer ikke Canon EOS-1Ds Mark II mer en ca. 8 MB/s i overføring til minnekortet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. 8961060[/snapback] Nå hører denne til digitalfoto og video og ikke hardware Hører nok hjemme her den https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=114 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå