andreasiversen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei! Jeg har pleid å stå på ''Snowboard'', men nå i vinter skal jeg kjøpe meg slalom ski, tenker jeg! Lurer på om noen kan gi noen tips, og det hadde vært utrolig bra hvis dere hadde begrunnet svaret! Ikke telemark ski! Setter pris på masse gode forslag Andy! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Det kommer jo ann på hva du skal bruke skiene til. Skal du stå i park, offpiste eller bare suse ned bakker? EDIT: Det er en idè å si hvor mye penger du vil legge i dem også. Men hvorfor i all verden vil du slutte med snowboard? Jo bedre du blir, jo morsommere blir det! Endret 28. juni 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Det kommer jo ann på hva du skal bruke skiene til. Skal du stå i park, offpiste eller bare suse ned bakker? EDIT: Det er en idè å si hvor mye penger du vil legge i dem også. Men hvorfor i all verden vil du slutte med snowboard? Jo bedre du blir, jo morsommere blir det! 8960664[/snapback] Bare lyst til å begynne med noe nytt!! Føler jeg er litt lei snowboard!! Men jeg føler jeg kan legge et par tusen i det!! Håper på flere forslag!! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 sjekk ut http://www.rossignol.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå