Goliath Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jeg ønsker å fremme et forslag til en ny hovedkategori på forumet: Webshop og butikk Dagens situasjon er slik at det finnes faktisk to slike underfora (som jeg vet om), nemlig under Hardware og Digital foto og video. Det er mange diskusjoner som handler og frakt med toll/moms/mva, betalingsmetode, nettbutikker, hvor få tak i produkter, rettigheter og selvfølgelig klaging (som Alastor kan fortelle oss om). Alle de nevnte diskusjonsemnene kunne ha vært en egen kategori for seg selv. Det virker litt rart å poste et spørsmål om hvor man får tak i kjøkkenmagneter under Hardware -> Webshop- og butikkdiskusjoner. Hva om man har spørsmål rundt kjøp av programvare på nett? Passer dette under Hardware- eller Digital foto og videohovedfora? Meget usikker. Syntes det kanskje hadde vært på tide at diskusjoner rundt Webshop og butikker kunne ha vært samlet under èn paraply fremfor å ha samme underfora på forskjellige hovedfora. Forslag til struktur #1: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Webshop- og butikk Frakt Diskusjoner og spørsmål rundt fraktmetoder, toll, moms, MVA og kurser Betalingsmetode Diskusjoner og spørsmål rundt betalingmetoder, PayPal, oppkrav, forhåndsbetaling Webshop- og butikk Diskusjoner og spørsmål rundt nettbutikker, butikker, adresser Produkter Diskusjoner og spørsmål rundt hvor man får tak i produkter og priser Auksjoner Diskusjoner og spørsmål rundt auksjonssider Rettigheter Diskusjoner og spørsmål rundt forbrukerrettigheter, angrefrist, klage Forslag til struktur #2: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Webshop- og butikk Frakt Diskusjoner og spørsmål rundt fraktmetoder, toll, moms, MVA og kurser Betalingsmetode Diskusjoner og spørsmål rundt betalingmetoder, PayPal, oppkrav, forhåndsbetaling Rettigheter Diskusjoner og spørsmål rundt forbrukerrettigheter, angrefrist, klage Hardware Diskusjoner og spørsmål rundt hvor man får tak i produkter som innenfor hardware Foto og video Diskusjoner og spørsmål rundt hvor man får tak i produkter innenfor foto og video Lyd og bilde Diskusjoner og spørsmål rundt hvor man får tak i produkter som innenfor lyd og bilde Mobil og PDA Diskusjoner og spørsmål rundt hvor man får tak i produkter innenfor mobil og PDA Programvare Diskusjoner og spørsmål rundt hvor man får tak i produkter innenfor programvare Spill Diskusjoner og spørsmål rundt hvor man får tak i produkter innenfor spill Auksjoner Undertekst: Diskusjoner og spørsmål rundt auksjonssider Endret 28. juni 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Dette var et veldig godt forslag! Jeg ser helt klart behovet for dette... Det er litt kaotisk på webshop-fronten; vi har jo diskutert alt fra laptop'er til kjøleskapsmagneter og glassdildoer Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Tydeligvis var dette et dumt forslag =/ Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg synes ikke det.. Er bare litt lite tilbakemelding Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Tydeligvis var dette et dumt forslag =/ 9064778[/snapback] Jeg ser på det som et veldig godt forslag og absolutt verdt en tanke Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Denne har jeg ikke sett før.. Godt forslag! Jeg stiller meg bak denne. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Henger meg på denne jeg vettu Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Interessant forslag. De foreslåtte strukturene virker logisk. Tror jeg må kjøre noen tanke-iterasjoner på hva som er best. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Bra forslag, absolutt Men på struktur #2 burde det vel vert et underform som het "Generelt"? Om det du skal kjøpe ikke hører hjemme under noen av de andre underforumene. Som f.eks klær, sportsutstyr, kjøleskap osv. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ja, hvor skal glassdildoer, for eksempel? Men det er et kaotisk forum. Ikke så oversiktelig for tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg