2ball_ Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) ** Endret 14. juli 2007 av 2badle Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Når kan jeg forvente svar? Jeg sendte mail på Lørdags formiddag og har bare fått en automatisk bekreftelse. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 jrg tror kanskje det er hovedkortet. men jeg utelukker ikke strømforsyninga Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Når kan jeg forvente svar? Jeg sendte mail på Lørdags formiddag og har bare fått en automatisk bekreftelse. 9070293[/snapback] det kan ta litt tid med første mail... for meg tok det nesten to uker!! men etter første mail tok det bare 1-3 dager for å få svar... Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Okay. Jeg tror også det er HKet, men jeg lar Netshop se på det og la dem fikse det. Jeg har tross alt forsikring. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Da har jeg fått svar. Jeg skal ta den med bort til Netshop Oslo så skal de se på den. Som jeg trodde. Er ikke "butikken" deres på Kalbakken? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Jo, den er på Kalbakken. Hvor lang tid tar servicen? Vanskelig å svar på fordi det kommer ann på hvor mye de har å gjøre, men det kan vel ikke ta noe mer en et par dager? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 En liten oppdataringen (selvom ingen leser denne tråden mer) Netshop ringte nettopp å sa at skjermkortet var defekt, jeg får det bytte til et 8400 GT tror jeg. 7900 GS byttes ut. Grei deal. Takk for alle svarene, men vi tok feil. Det er ike sikkert ennå, men jeg stoler på Netshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå