Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen vil ikke starte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay da har jeg ordnet med en annen strømforsyning. Jeg skal se om jeg får testa det i morgen. Hvis ikke det funker kan Netshop vente seg en klage. Ikke at det er deres feil, men jeg har vel rett på et nytt hovedkort?

Hvilke rettigheter har jeg egentlig?

Lenke til kommentar

jeg brukte den av/på knappen på strømforsyninga en gang da The Sims klikka... Da røyk harddisken;D

Så det er vel grunnen til problemet ditt tenker jeg... Så er usikker på om garantiene gjelder da.. jeg fikk iallefall ny harddiak gratis da..

Lenke til kommentar

jeg tror ikke det er psuen, men har en tro på at det er hard disken. jeg har jort en stor feil en gang, jeg skulle sifte cpu i pcen, men kom litt skjevt ut på den så jeg knekte 2 pins inn i socketen :( å det viste ikke jeg så eg slo den på me 2 knekte pins i socketen å pcen va på i 1 sec å slo seg av å jeg luktet svid lukt :( å da va eg så lei meg for å ha kasta 6000 ut av vinduet :(

Men eg va då litt heldi fordi eg fikk meg ny pc kort tid etter :D

Lenke til kommentar
jeg brukte den av/på knappen på strømforsyninga en gang da The Sims klikka... Da røyk harddisken;D

Så det er vel grunnen til problemet ditt tenker jeg... Så er usikker på om garantiene gjelder da.. jeg fikk iallefall ny harddiak gratis da..

8981151[/snapback]

Det kan godt være en grunn. Jeg får teste med ny PSU og se hva som skjer.

jeg tror ikke det er psuen, men har en tro på at det er hard disken. jeg har jort en stor feil en gang, jeg skulle sifte cpu i pcen, men kom litt skjevt ut på den så jeg knekte 2 pins inn i socketen  :(  å det viste ikke jeg så eg slo den på me 2 knekte pins i socketen å pcen va på i 1 sec å slo seg av å jeg luktet svid lukt :( å da va eg så lei meg for å ha kasta 6000 ut av vinduet :(

Men eg va då litt heldi fordi eg fikk meg ny pc kort tid etter :D

8981421[/snapback]

Jeg tror ikke det er hardisken, men jeg får teste litt.

jeg anbefaler deg om å ringe netshop å høre om ka som kan være feil.

8981432[/snapback]

Hadde tenkt til å gjør det i morgen.

Ehhm... hardisken har ikke no virkning før pcen booter...

8981698[/snapback]

Nettopp, derfor er virus utlukket. Jeg håper ikke det er HDDen, det er jo en shiny 500 gig. :love:

Tusen takk for alle svar. Opptatterer posten i morgen etter jeg har teste PSUen og ringt Netshop. :)

Endret av Stones_
Lenke til kommentar

Størmforsyningen jeg fikk låne passet ikke. :ohmy:

Den var for gammel.

Men jeg skal ringe Netshop å høre om jeg får nye deler til sendt.

Har jeg rett på det?

Edit: Jeg vet da altså ikke om det er PSU eller HKet som har røket, men jeg holder en knapp på HKet.

Endret av Stones_
Lenke til kommentar
Du får neppe tilsendt ny hardware uten videre. Du må nok sende inn PC-en din til dem, slik at de kan se det og eventuelt utbedre feilen.

Goscinny ;)

9021694[/snapback]

Okay, satser på at de gjør noe med det hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...