loddebolten Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 meget mulig det er hk men psu er jo enkel å utelukke som synder hvis du får tak i en annen å teste med.Bare legg den oppå kabbet så trenger du ikke ta den gamle ut en gang,bare bytte kabler. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Okay, men finnes de noen andre måter å finne ut om et komponent er ødelagt enn å bytte det ut? Nå spør jeg litt dumt, men men.. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 det kommer vel an på hva det er,feks kan en PSU måles osv.Du bør uansett begynne med å finne ut om du har en PSU som virker som den skal og så jobbe deg videre derifra. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Problemet er at jeg ikke har noe liggende.. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 No veit ikkje eg kva alder du er i, men har ikkje mora eller faen din ein pc som du kan få låne ein PSU frå? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Bare bærbare i hus, men skal høre med en eller flere kompiser. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Okay da har jeg ordnet med en annen strømforsyning. Jeg skal se om jeg får testa det i morgen. Hvis ikke det funker kan Netshop vente seg en klage. Ikke at det er deres feil, men jeg har vel rett på et nytt hovedkort? Hvilke rettigheter har jeg egentlig? Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 jeg brukte den av/på knappen på strømforsyninga en gang da The Sims klikka... Da røyk harddisken;D Så det er vel grunnen til problemet ditt tenker jeg... Så er usikker på om garantiene gjelder da.. jeg fikk iallefall ny harddiak gratis da.. Lenke til kommentar
banan_hylsa Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 jeg tror ikke det er psuen, men har en tro på at det er hard disken. jeg har jort en stor feil en gang, jeg skulle sifte cpu i pcen, men kom litt skjevt ut på den så jeg knekte 2 pins inn i socketen å det viste ikke jeg så eg slo den på me 2 knekte pins i socketen å pcen va på i 1 sec å slo seg av å jeg luktet svid lukt å da va eg så lei meg for å ha kasta 6000 ut av vinduet Men eg va då litt heldi fordi eg fikk meg ny pc kort tid etter Lenke til kommentar
banan_hylsa Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 jeg anbefaler deg om å ringe netshop å høre om ka som kan være feil. Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ehhm... hardisken har ikke no virkning før pcen booter... Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) jeg brukte den av/på knappen på strømforsyninga en gang da The Sims klikka... Da røyk harddisken;DSå det er vel grunnen til problemet ditt tenker jeg... Så er usikker på om garantiene gjelder da.. jeg fikk iallefall ny harddiak gratis da.. 8981151[/snapback] Det kan godt være en grunn. Jeg får teste med ny PSU og se hva som skjer. jeg tror ikke det er psuen, men har en tro på at det er hard disken. jeg har jort en stor feil en gang, jeg skulle sifte cpu i pcen, men kom litt skjevt ut på den så jeg knekte 2 pins inn i socketen å det viste ikke jeg så eg slo den på me 2 knekte pins i socketen å pcen va på i 1 sec å slo seg av å jeg luktet svid lukt å da va eg så lei meg for å ha kasta 6000 ut av vinduet Men eg va då litt heldi fordi eg fikk meg ny pc kort tid etter 8981421[/snapback] Jeg tror ikke det er hardisken, men jeg får teste litt. jeg anbefaler deg om å ringe netshop å høre om ka som kan være feil. 8981432[/snapback] Hadde tenkt til å gjør det i morgen. Ehhm... hardisken har ikke no virkning før pcen booter... 8981698[/snapback] Nettopp, derfor er virus utlukket. Jeg håper ikke det er HDDen, det er jo en shiny 500 gig. Tusen takk for alle svar. Opptatterer posten i morgen etter jeg har teste PSUen og ringt Netshop. Endret 1. juli 2007 av Stones_ Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Størmforsyningen jeg fikk låne passet ikke. Den var for gammel. Men jeg skal ringe Netshop å høre om jeg får nye deler til sendt. Har jeg rett på det? Edit: Jeg vet da altså ikke om det er PSU eller HKet som har røket, men jeg holder en knapp på HKet. Endret 2. juli 2007 av Stones_ Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Da har jeg sendt mail til Netshop Oslo. Håper jeg får svar og etterhvert tilsendt nytt HW. Krysser fingrene for det. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Du får neppe tilsendt ny hardware uten videre. Du må nok sende inn PC-en din til dem, slik at de kan se det og eventuelt utbedre feilen. Goscinny Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Du får neppe tilsendt ny hardware uten videre. Du må nok sende inn PC-en din til dem, slik at de kan se det og eventuelt utbedre feilen. Goscinny 9021694[/snapback] Okay, satser på at de gjør noe med det hvertfall. Lenke til kommentar
killabie Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) hvordan går d?? Endret 14. juli 2007 av killabie Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Venter fortsatt på svar fra NetshopOslo. Dårlig service på gang? edit: manglet en e Endret 14. juli 2007 av Stones_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå