nesJe Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Satt å koste meg å prata på ventrilo her om dagen da lyden plutselig forsvant, lyden i mikrofonen forsatte å være der, men jeg hørte ingenting. Har testa det som er å teste og jeg får ingen feilmeldinger whatsoever. Bruker også windows vista. Må få legge til at jeg ikke har lyd på noen måte på hele pcen. NB har testet med høytalere og, får ikke lyd. Noen som har hatt samme problem i vista? Endret 28. juni 2007 av nesJe Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Noen som har hatt samme problem i vista? <-- Nei. Har du gule utropstegn i enhetsbehandling? Fungerer lyden i windows generelt? eller forsvant den bare i ventrilo. Last gjerne ned ein linux live cd for å sjekke om lydkortet ditt fungerer, det spørs jo seff kva lydkort du har, om live cd'n har driver for lydkortet ditt. Vises lydkortet ditt i enhetsbehandling? Lenke til kommentar
nesJe Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Ikke lyd i det hele tatt på pcen. Har også kjørt systemopprettelse uten hell Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Da tok lydkortet enkelt og greit kvelden. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Satt å koste meg å prata på ventrilo her om dagen da lyden plutselig forsvant, lyden i mikrofonen forsatte å være der, men jeg hørte ingenting.Har testa det som er å teste og jeg får ingen feilmeldinger whatsoever. Bruker også windows vista. Må få legge til at jeg ikke har lyd på noen måte på hele pcen. NB har testet med høytalere og, får ikke lyd. Noen som har hatt samme problem i vista? 8960157[/snapback] Har du kjøpt eget lydkort, eller bruker du det innebygde? Viss du har kjøpt eget, prøv å bruke det innebygde! Viss du det er det innbygde, kan du enten kjøpe deg et lydkort (Du får billige eksterne lydkort som du "stapper" inn i usb) eller så må du kjøpe nytt hovedkort er jeg redd! Endret 29. juni 2007 av malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå