Shikaru Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) http://www.gametrailers.com/player/20327.html ( kommer flere videoer om du lar den stå ) Et boksespill basert på Hajime no Ippo anime serien. personlig så er jeg veldig fan wii boxing, selv om det hender den ikke vil slå helt der du vil. Er ikke helt sikker, men trur nok, og håper de har gjort det litt bedre, så man slipper det. Foreløpig har jeg ikke sett noen review filmer der de snakker om spillet på hva som er bra eller dårlig, men jeg syns det virker veldig lovende. Serien er også verdt å se på, om du ikke har sett den. Diskuter osv Endret 27. juni 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Når eg først såg denne emnetittelen var eg sikker på at noen hadde vert allvorlig på jordet med sin feilposting Men ja, Wii har jo vist a boksing virkelig kan ta av. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ah, liker veldig godt Hajime no Ippo animen. Så dette spillet ser jeg fram til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Videoen funket ikke her, den starter men ikke noe bilde. :/ Men har sett reklame for dette en god stund i mangaen nå, må nesten skaffe meg en Wii snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå