Gå til innhold

Rc heli Tråden

Beyeren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så mye du bør tenke på. Men en ting som er greit å gjøre i begynnelsen er å bare holde halen på heliet mot seg selv og fly. Og husk på at heliet kun kan flys når det er HELT vindstille. minimalt med trekk i lufta er nok til å slå ut en lama v4.

Pass også på å ikke dytte høyre stikke full fart forover. Da krasjer heliet som regel. :thumbdown: Stabilisatoren på toppen treffer da de nedre rotorbladene.

Btw. Post nr 1337

Endret av exin89
Lenke til kommentar

Explorer, er den en SE eller SE v2 ?

Har selv

T-rex 450XL

T-rex 450SE V2

T-rex 600 :)

Funker fjell alle, men tenker og legge opp med flyging, er ikke mere enn 15år gammel, og har holdt på med dette i en god stund...

Vis jeg fortsetter kommer jeg til og delta i konkurangser osv..

Lenke til kommentar

Er ingen av delene, er en bedre ramme enn hva Align greier å komme opp med. består vel stortsett av SE deler, noe av halen er v2 Align-deler, swash er v2 (hadde Microheli, men trengte en med standard layout og da var Align billigst).

Hadde en noe oppgradert XL jeg solgte, lite vits med mer enn ett heli av samme type. Heller et par fly i tilllegg da. :love:

Lenke til kommentar

Hei folkens!

Flyr en T-rex 450se, og er meget fornøyd :)

Flyr med gy401 hs56 haleservo og hs65mg på swash

2200 3 cellers over 15c batt. pakke

Noen som har erfaring med lipo guards?

har en "csm" jp lipo voltage guard, audio versonen

Sliter med å programere den, akkurat som den har låst seg på 4 celler :(

Lenke til kommentar

Heisann... Kjøpte meg ett SilverLit Gyrotor og har det gøy med det, men har lyst på et litt større så jeg kan fly litt bedre siden Gyrotor ikke gir noe særlig muligheter. Jeg tenkte litt på Blade Cx2 som neste steg. Noen erfaringer og anbefalinger for hva jeg burde velg som mitt neste helikopter?

Edit: Skal fly ute siden jeg bor midt i oslo uten stor leilighet.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Kopteret mitt har vært fint justert hele tiden, men da jeg skulle i lufta i går,

så var swash`n ut av stilling. dro som bare d til høyre.

Jeg justerte d mekanisk.

1,5 runde inn på den ene kule linken måtte til!

Hva i all verden har skjedd! skal litt til for at noe slikt skal skje, å så bare èn link...

Noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Hei.

Er det egentlig noe forskjell på Blade CX2 og E-Sky Lama v4 ?

Til nå har jeg hatt Silverlit PicooZ (Som ble innlevert på garanti) la til noen ekstra kroner og kjøpt istedet Silverlit Gyrator. (men det ble litt for stort/rask og lite styrevennlig til å bruke inne hjemme.)

Derfor lurer jeg nå på å kjøpe ett som er skikkelig styrevennlig som kan fly opp og ned, frem og tilbake, høyre og venstre, samt stå stille i luften.

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hei jeg kjøpte meg et esky lama v4, men det ble tatt av vinden, jeg og har akuratt kjøpt nye deler.men jeg er litt usikker på ogsån jeg setter på treningsunderstell.

hvis noen vet det hadde det vært fint

Endret av supersky
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...