exin89 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Fint heli det. Hva heter det? E-sky Honey Bee? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jepp. Fint og billig for en nybegynner. (Honey Bee CP2) Kjøpt en del karbon-deler og annet stash til det. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Får muligens lama v4 i dag eller i morgen. Er det noe jeg må huske på før jeg begynner å fly? Har aldri flydd et helikopter før. Først sette på kontrollen, før helikopteret? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Er ikke så mye du bør tenke på. Men en ting som er greit å gjøre i begynnelsen er å bare holde halen på heliet mot seg selv og fly. Og husk på at heliet kun kan flys når det er HELT vindstille. minimalt med trekk i lufta er nok til å slå ut en lama v4. Pass også på å ikke dytte høyre stikke full fart forover. Da krasjer heliet som regel. Stabilisatoren på toppen treffer da de nedre rotorbladene. Btw. Post nr 1337 Endret 10. august 2007 av exin89 Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Trexen begynner å bli klar for å fly igjen. Må ha en ny BEC for å få stabil strøm til utstyret, så skal alt være klart. Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Explorer, er den en SE eller SE v2 ? Har selv T-rex 450XL T-rex 450SE V2 T-rex 600 Funker fjell alle, men tenker og legge opp med flyging, er ikke mere enn 15år gammel, og har holdt på med dette i en god stund... Vis jeg fortsetter kommer jeg til og delta i konkurangser osv.. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er ingen av delene, er en bedre ramme enn hva Align greier å komme opp med. består vel stortsett av SE deler, noe av halen er v2 Align-deler, swash er v2 (hadde Microheli, men trengte en med standard layout og da var Align billigst). Hadde en noe oppgradert XL jeg solgte, lite vits med mer enn ett heli av samme type. Heller et par fly i tilllegg da. Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hehe. Heli er vell det beste... Men T-rex Er jo de beste El Helikopterene som er levert. Jeg har også oppgradert V2en min med endel Bedre deler.. Men jeg kommer nok til og selge alt som jeg har. Tenker på utrolige høytalere. Lenke til kommentar
lynlim Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hei folkens! Flyr en T-rex 450se, og er meget fornøyd Flyr med gy401 hs56 haleservo og hs65mg på swash 2200 3 cellers over 15c batt. pakke Noen som har erfaring med lipo guards? har en "csm" jp lipo voltage guard, audio versonen Sliter med å programere den, akkurat som den har låst seg på 4 celler Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Heisann... Kjøpte meg ett SilverLit Gyrotor og har det gøy med det, men har lyst på et litt større så jeg kan fly litt bedre siden Gyrotor ikke gir noe særlig muligheter. Jeg tenkte litt på Blade Cx2 som neste steg. Noen erfaringer og anbefalinger for hva jeg burde velg som mitt neste helikopter? Edit: Skal fly ute siden jeg bor midt i oslo uten stor leilighet. Endret 18. august 2007 av Cri Lenke til kommentar
lynlim Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Kopteret mitt har vært fint justert hele tiden, men da jeg skulle i lufta i går, så var swash`n ut av stilling. dro som bare d til høyre. Jeg justerte d mekanisk. 1,5 runde inn på den ene kule linken måtte til! Hva i all verden har skjedd! skal litt til for at noe slikt skal skje, å så bare èn link... Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
lynlim Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hmm, populær tråd... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Tenkte det samme ! Det er voldsom aktivitet her, men alle er sikkert ute å flyr heli kanskje Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Heli-tråd å ja? Er et E-Sky Honey Bee helikopter et fint kjøp for en nybegynner som ser etter et billig helikopter? Bilde: Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) mener du i 3D eller generelt ? Nvm... det er besilt Endret 11. september 2007 av Cri Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Var den til meg Cri? Hvis ja, så mener jeg bare generelt...om det er lettflydd og sånn, gjør ingenting om det f. eks går ann å loope med det, men det er ikke så farlig om det ikke gjør det Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hei. Er det egentlig noe forskjell på Blade CX2 og E-Sky Lama v4 ? Til nå har jeg hatt Silverlit PicooZ (Som ble innlevert på garanti) la til noen ekstra kroner og kjøpt istedet Silverlit Gyrator. (men det ble litt for stort/rask og lite styrevennlig til å bruke inne hjemme.) Derfor lurer jeg nå på å kjøpe ett som er skikkelig styrevennlig som kan fly opp og ned, frem og tilbake, høyre og venstre, samt stå stille i luften. Endret 21. januar 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
supersky Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) hei jeg kjøpte meg et esky lama v4, men det ble tatt av vinden, jeg og har akuratt kjøpt nye deler.men jeg er litt usikker på ogsån jeg setter på treningsunderstell. hvis noen vet det hadde det vært fint Endret 6. februar 2008 av supersky Lenke til kommentar
supersky Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 det er vel ingen forskjell på blade xc2 og esky lama v4 untatt at esky er litt mere lettflydd : Lenke til kommentar
supersky Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 hei vet du ogsån man setter på treningsunderstell på esk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå