papirvann Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 jeg har en 2 month konto som jeg skal avbestille om en stund, men må hvite hvordan først. så hvordan kan den avbestilles enklest mulig? har vanlig xbox. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har hørt at det er litt trøblete med det, men har ikke hatt noen som helst grunn til å gjøre det selv, så. Men jeg hører at man må ringe kundeservice. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Må nok ringe kundeservice ja. Har selv måtte gjordt det. At dem ikke kan gjøre det enklere, slik at man kan gjøre det på xboxen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vil ikke dette ordne seg selv om du ikke betaler for videre Live abb.?? Ingen penger, ingen morro Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vil ikke dette ordne seg selv om du ikke betaler for videre Live abb.??Ingen penger, ingen morro 8961028[/snapback] Litt vanskelig det når de autotrekker. Sist gang jeg sa opp mitt live abo måtte jeg kansellere visa kortet mitt å få et nytt et, da stoppet de å trekke. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 jeg har avlyst en før, da måtte vi ringe å snakke med en svensk kar, og det gikk bra, men var ganske tungvindt. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Litt vanskelig det når de autotrekker.Sist gang jeg sa opp mitt live abo måtte jeg kansellere visa kortet mitt å få et nytt et, da stoppet de å trekke. 8961446[/snapback] Hva om man bare skriver noe tull som sitt kontonummer? Tror det skal gå an å gjøre om nummeret... Kanskje ikke. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hva? Når jeg solgte xboxen min, så gikk det lekende lett å avslutte det fra xbox live kontoen min. Dette kom vel med høst oppdateringen? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Du kan gjøre det via telefon. Hvis du ikke liker å snakke i telefon, er det enkelt å ta det via internett. Husker ikke siden men Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Så er det mulig å avbestille via nett? eller må man fortsatt ringe? Evt. hvis det er mulig å avbestille via nett, hvor gjøres dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå