Gå til innhold

Anbefal en film til meg!


Landeplagen

Anbefalte innlegg

The hills have eyes 2, og selvfølgelig eneren hvis du ikke har sett den! :)

8988068[/snapback]

 

Jeg syntes The Hills Have Eyes stinket krokodillebæsj da jeg så den så derfor har jeg ikke sett nummer to som jeg tviler på er noe særlig mye bedre. Så til trådstarteren som hittil har hatt Scarface, Snacth, Pulp Fiction, The Departed ++ på listen, er ikke The Hills Have Eyes noe å anbefale :) Syns jeg i hvert fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The hills have eyes 2, og selvfølgelig eneren hvis du ikke har sett den! :)

8988068[/snapback]

 

Jeg syntes The Hills Have Eyes stinket krokodillebæsj da jeg så den så derfor har jeg ikke sett nummer to som jeg tviler på er noe særlig mye bedre. Så til trådstarteren som hittil har hatt Scarface, Snacth, Pulp Fiction, The Departed ++ på listen, er ikke The Hills Have Eyes noe å anbefale :) Syns jeg i hvert fall.

8988492[/snapback]

 

Hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Hvis det var det du ikke skjønte kan jeg fårstå du ikke likte den, jeg synes filmen var brilliant :)

8984975[/snapback]

Neida, skjønte det. :p Det jeg ikke skjønte var hva som gjør at folk sier den er så bra... Jeg mener, fortellingene var jo relativt bra skrevet og sånt, men kanskje det er bare meg som liker mer realistiske fortellinger. Ble liksom sånn "familiefilm" greier i Big Fish...

 

Skulle ønske jeg ikke hadde sett Memento, så jeg kunne sett den på nytt. :p

 

Edit: Virker som om vi har ganske lik smak i film, må sjekke ut de jeg ikke har sett.

8987942[/snapback]

 

 

Helt enig når det gjelder memento, den er ikke like bra hvis du ser den 2uker etterpå, så nå har jeg ikke sett den på godt over 1 år, og nå som jeg husker svært lite så skal jeg se den igjen snart! :!:

Lenke til kommentar
Helt enig når det gjelder memento, den er ikke like bra hvis du ser den 2uker etterpå, så nå har jeg ikke sett den på godt over 1 år, og nå som jeg husker svært lite så skal jeg se den igjen snart! :!:

8988841[/snapback]

Heldiggris. Vært litt greit med den kondisjonen han har i filmen. Kunne sett den om og om igjen!

 

Skal skaffe alle fem sesonger med Curb Your Enthusiasm nå. Er eneste serien jeg vet om nå som er gøyal å se alene. ( :( )

Den ble "sendt" i går og kommer kanskje i *posten i morgen.

 

*BitLord Post Services. :whistle:

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Lurte litt på en ting.. Martinlande, hvordan fikk du sett knocked up? den har vel ikke release før 17.aug her til lands.. Er veldig keen på å se denne selv, som du sier litt fordi Seth Rogen og Freaks & Geeks +en alltid vakker Katherine Heigl.

 

Over til andre filmer, hvis du føler _sinnsykt_ for å sette tankene i spill, så kan du se Mulholland Drive. Ellers, andre gode filmer å anbefale; October Sky (med Jake Gyllenhaal ++feelgood film) og The Notebook (Ryan Gosling og Rachel McAdams ++god drama).

 

+Inventing the Abbots

+School ties (sjekk rollelista.. ;)

Endret av stian_molvik
Lenke til kommentar
Lurte litt på en ting.. Martinlande, hvordan fikk du sett knocked up? den har vel ikke release før 17.aug her til lands.. Er veldig keen på å se denne selv, som du sier litt fordi Seth Rogen og Freaks & Geeks +en alltid vakker Katherine Heigl.

 

Over til andre filmer, hvis du føler _sinnsykt_ for å sette tankene i spill, så kan du se Mulholland Drive. Ellers, andre gode filmer å anbefale; October Sky (med Jake Gyllenhaal ++feelgood film) og The Notebook (Ryan Gosling og Rachel McAdams ++god drama).

 

+Inventing the Abbots

+School ties (sjekk rollelista.. ;)

8991474[/snapback]

 

Nå er ikke jeg typen som bryr meg så skammelig hardt om kvalitet på bilde og lyd, man venner jeg så lett til det. Jeg så en "Cam" versjon. Den går på kino i USA for tiden tror jeg, så den er lett å finne. Men den var dårlig. Ikke mye morsomt, og selve historien var litt for klisjè-fylt for min del.

 

Ooh, Jake Gyllenhaal. Han er koselig.

The Notebook synes jeg faktisk var en bra film! Så den for omtrent en måned siden, da de viste den på NRK. McAdams var utrolig fin her.

 

Vil ta dine tilsynelatende gode råd med meg, og se noen av filmene du anbefaler.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Helt enig når det gjelder memento, den er ikke like bra hvis du ser den 2uker etterpå, så nå har jeg ikke sett den på godt over 1 år, og nå som jeg husker svært lite så skal jeg se den igjen snart! :!:

8988841[/snapback]

Heldiggris. Vært litt greit med den kondisjonen han har i filmen. Kunne sett den om og om igjen!

 

Skal skaffe alle fem sesonger med Curb Your Enthusiasm nå. Er eneste serien jeg vet om nå som er gøyal å se alene. ( :( )

Den ble "sendt" i går og kommer kanskje i *posten i morgen.

 

*BitLord Post Services. :whistle:

8989285[/snapback]

 

 

Hehe jah Curb your Enthusiasm er jævli arti :!: Visste du at de finner på nesten alle repikkene selv? De bare improviserer underveis!

Lenke til kommentar
Hehe jah Curb your Enthusiasm er jævli arti :!:  Visste du at de finner på nesten alle repikkene selv? De bare improviserer underveis!

9000055[/snapback]

Det visste jeg! Har alle episodene her nå. Visste du at i første episode, hadde Cheryl og Larry unger? Visste du at det egentlig ikke skulle være en komiserie, men en dokumentar om Larry? :p

Trivia is phun.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...