Gå til innhold

Anbefal en film til meg!


Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler miniserien Band of brothers på det varmeste.Det er den absolutt beste krigsfilmen jeg noen gang har sett og en av de beste filmene jeg har sett gjennom tidene :thumbup: Den varer i tolv timer og koster 3-400kr. så da får du 5 filmer til prisen av 2 på en måte

 

EDIT: Big Fish var veldig god, Den grønne mil også

Endret av Ashol
Lenke til kommentar
Jeg anbefaler  miniserien Band of brothers på det varmeste.Det er den absolutt beste krigsfilmen jeg noen gang har sett og en av de beste filmene jeg har sett gjennom tidene :thumbup:  Den varer i tolv timer og koster 3-400kr. så da får du 5 filmer til prisen av 2 på en måte

 

EDIT: Big Fish var veldig god, Den grønne mil også

8980631[/snapback]

Enig med The Green Mile, men liker generelt ikke krigsfilmer. Så Jarhead i dag, og har sett Platoon og noen andre krigsfilmer, men jeg liker de egentlig ikke så godt.

 

Ble også overtalt til å se "A Night at the Museum" i dag. Den var ikke bra.

Lenke til kommentar

- Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan. Artig og uvanlig film, må ses.

 

- Rain Man. Film som handler om en autist. Dustin Hoffman storspiller.

 

- Crank. En gøyal actionfilm med en knalltøff Jason Statham i hovedrollen.

Lenke til kommentar
- Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan. Artig og uvanlig film, må ses.

- Rain Man. Film som handler om en autist. Dustin Hoffman storspiller.

- Crank. En gøyal actionfilm  med en knalltøff Jason Statham i hovedrollen.

8983841[/snapback]

Har sett alle disse, foruten Crank... Må lese mer om den.

Lenke til kommentar
Nå har jeg sett "Big Fish", og den var til tider underholdende, men ingen nevneverdig opplevelse... Kanskje jeg ikke skjønte den?

8983802[/snapback]

 

 

Var faktisk en kompis av meg som ikke skjønte at de historiene handlet om han bestefaren som skulle dø :roll:

 

Hvis det var det du ikke skjønte kan jeg fårstå du ikke likte den, jeg synes filmen var brilliant :)

Lenke til kommentar
Hvis det var det du ikke skjønte kan jeg fårstå du ikke likte den, jeg synes filmen var brilliant :)

8984975[/snapback]

Neida, skjønte det. :p Det jeg ikke skjønte var hva som gjør at folk sier den er så bra... Jeg mener, fortellingene var jo relativt bra skrevet og sånt, men kanskje det er bare meg som liker mer realistiske fortellinger. Ble liksom sånn "familiefilm" greier i Big Fish...

 

Skulle ønske jeg ikke hadde sett Memento, så jeg kunne sett den på nytt. :p

 

Edit: Virker som om vi har ganske lik smak i film, må sjekke ut de jeg ikke har sett.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...