Snerk Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 "You wanna play rough!? H'okey.. Say hello to my little friend!" Hmm, da må jeg se scarface igjen snart. Grommeste.. film.. ever! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Hmm, da må jeg se scarface igjen snart. Grommeste.. film.. ever! 8979248[/snapback] Tror jeg må se den jeg også. Anskaffes. Lenke til kommentar
Lola Pagola Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Big Fish må du se (vet ikke om den er foreslått, leste ikke hele tråden). Utrolig bra film iallefall 8978569[/snapback] "Genre: Drama" Njaaaa.. Den bør være bra! 8978959[/snapback] Den er kjempebra! Ikke vanlig drama, men mer en eventyr film. Litt rar, varm. En av mine favoritter. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Jeg anbefaler miniserien Band of brothers på det varmeste.Det er den absolutt beste krigsfilmen jeg noen gang har sett og en av de beste filmene jeg har sett gjennom tidene Den varer i tolv timer og koster 3-400kr. så da får du 5 filmer til prisen av 2 på en måte EDIT: Big Fish var veldig god, Den grønne mil også Endret 1. juli 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg anbefaler miniserien Band of brothers på det varmeste.Det er den absolutt beste krigsfilmen jeg noen gang har sett og en av de beste filmene jeg har sett gjennom tidene Den varer i tolv timer og koster 3-400kr. så da får du 5 filmer til prisen av 2 på en måte EDIT: Big Fish var veldig god, Den grønne mil også 8980631[/snapback] Enig med The Green Mile, men liker generelt ikke krigsfilmer. Så Jarhead i dag, og har sett Platoon og noen andre krigsfilmer, men jeg liker de egentlig ikke så godt. Ble også overtalt til å se "A Night at the Museum" i dag. Den var ikke bra. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Filmen som vil convertere deg til krigsfilmelsker er Saving Private Ryan. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Nå har jeg sett "Big Fish", og den var til tider underholdende, men ingen nevneverdig opplevelse... Kanskje jeg ikke skjønte den? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 - Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan. Artig og uvanlig film, må ses. - Rain Man. Film som handler om en autist. Dustin Hoffman storspiller. - Crank. En gøyal actionfilm med en knalltøff Jason Statham i hovedrollen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 - Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan. Artig og uvanlig film, må ses. - Rain Man. Film som handler om en autist. Dustin Hoffman storspiller. - Crank. En gøyal actionfilm med en knalltøff Jason Statham i hovedrollen. 8983841[/snapback] Har sett alle disse, foruten Crank... Må lese mer om den. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Night of the Living Dead er en fin zombie/skrekk/thriller-film hvis du liker det. Den er litt gammel(1968), men det gjør vel ikke noe? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Garden State er gøy, The Shawshank redemption er eit must.. Enjoy Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 The Boondock Saints og Snatch Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Snatch er ikke en film du bør se... Det er en film du må se! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Snatch er ikke en film du bør se... Det er en film du må se! 8984420[/snapback] å ? den har ikke jeg heller sett enda Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Snatch og ikke minst Lock, stock and two smoking barrels er begge geniale filmer. Som indeed MÅ ses. Begge er laget av Guy Ritchie og de er på mange måter veldig lik hverandre. Endret 1. juli 2007 av Sneerk Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Noen som jeg har i filmsamlingen (som ikke er nevnt før) som er helt sinnsykt gode er: -Memento -Populær musikk fra vittula -Vampire in Brooklin -Napoleon Dynamite -Edward Scissorhands -Lemony Snickets A series of unfortunate events Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Nå har jeg sett "Big Fish", og den var til tider underholdende, men ingen nevneverdig opplevelse... Kanskje jeg ikke skjønte den? 8983802[/snapback] Var faktisk en kompis av meg som ikke skjønte at de historiene handlet om han bestefaren som skulle dø Hvis det var det du ikke skjønte kan jeg fårstå du ikke likte den, jeg synes filmen var brilliant Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Hvis det var det du ikke skjønte kan jeg fårstå du ikke likte den, jeg synes filmen var brilliant 8984975[/snapback] Neida, skjønte det. Det jeg ikke skjønte var hva som gjør at folk sier den er så bra... Jeg mener, fortellingene var jo relativt bra skrevet og sånt, men kanskje det er bare meg som liker mer realistiske fortellinger. Ble liksom sånn "familiefilm" greier i Big Fish... Skulle ønske jeg ikke hadde sett Memento, så jeg kunne sett den på nytt. Edit: Virker som om vi har ganske lik smak i film, må sjekke ut de jeg ikke har sett. Endret 2. juli 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 The hills have eyes 2, og selvfølgelig eneren hvis du ikke har sett den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå