abrj Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei Har en kompis som trenger en plass å hoste firma-siden sin og registrere et .no domene, hva kan folk anbefale? Har lest litt rundt på nettet, men kunne godt trenge et innspill til? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 HeiHar en kompis som trenger en plass å hoste firma-siden sin og registrere et .no domene, hva kan folk anbefale? Har lest litt rundt på nettet, men kunne godt trenge et innspill til? 8959815[/snapback] Jeg er veldig fornøyd med www.one.com, billig er det også.. Sjekk den ut, det står på norsk Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Er det snakk om et seriøst firma med litt krav til nettsiden, bør du i alle fall holde deg til servere lokalisert i Norge, hvor hosten faktisk har fysisk tilgang til serverene, og gjerne ikke 10000+ kunder. Svært mange av webhostene bare leier serverplassen i f.eks. USA (=treg respons på sidene) og har egentlig ingen kontroll på selve serveren. Har du spesielle behov kan de ofte ikke hjelpe, og crasher noe er de selv avhengig av at noen andre fysisk oppsøker serveren. Jeg kan for øvrig anbefale http://www.easyisp.no Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Subsys høres ut som det vil passe. Eventuelt om det er et grønt firma kan dere registrere via Aiso.net, og knytte domenet til den siden via domeneshop.no. Aiso er dyrere enn de fleste, men de bruker mye dyrere utstyr enn billighoster og har mange mindre kunder per server enn One.com (250 p/s hos Aioso, 1000 p/s hos One). Lenke til kommentar
rogy Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 HeiHar en kompis som trenger en plass å hoste firma-siden sin og registrere et .no domene, hva kan folk anbefale? Har lest litt rundt på nettet, men kunne godt trenge et innspill til? 8959815[/snapback] domenenavnet.no er et bra alternativ. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Aldri kjøp hosting og domene fra samme sted. Anbefaler spyderzwebz.com som hosting Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Skal du ha en seriøst aktør på det norske markedet. Vil jeg anbefale WebDeal. Samme firmaet som leier ut skap til Hardware ONLINE AS. Ta en tur innom, send de også en mail ang. spørsmål du måtte ha.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg bruker Noyos.no, og er storfornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå