mini-chilli Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hallo Er det noen som har noen erfaringer med cash back kampanjen fra canon? Har kjøpt kamera og det hadde jo vært hyggelig å fått igjen noen kroner. Men jeg finner ikke det skjemaet som jeg skal fylle ut. Vært inne på siden som blir referert til, men kan ikke finne skjemaet. Når det gjelder strekkoden på esken hva gjør dere da? Den måtte jo også være med. Er det noen som har noen erfaringer med dette? Lurte på et nytt objektiv og om det er slik at dette funker kan det være fristende å kjøpe det før kampanjen går ut om 2 dager. Lenke til kommentar
avalencia Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hallo Er det noen som har noen erfaringer med cash back kampanjen fra canon? Har kjøpt kamera og det hadde jo vært hyggelig å fått igjen noen kroner. Men jeg finner ikke det skjemaet som jeg skal fylle ut. Vært inne på siden som blir referert til, men kan ikke finne skjemaet. Når det gjelder strekkoden på esken hva gjør dere da? Den måtte jo også være med. Er det noen som har noen erfaringer med dette? Lurte på et nytt objektiv og om det er slik at dette funker kan det være fristende å kjøpe det før kampanjen går ut om 2 dager. 8959736[/snapback] hei, sjekk linken http://canonlensacc2007.onlinerebates.com/howtoclaim.aspx Lenke til kommentar
klyts Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hallo Er det noen som har noen erfaringer med cash back kampanjen fra canon? Har kjøpt kamera og det hadde jo vært hyggelig å fått igjen noen kroner. Men jeg finner ikke det skjemaet som jeg skal fylle ut. Vært inne på siden som blir referert til, men kan ikke finne skjemaet. Når det gjelder strekkoden på esken hva gjør dere da? Den måtte jo også være med. Er det noen som har noen erfaringer med dette? Lurte på et nytt objektiv og om det er slik at dette funker kan det være fristende å kjøpe det før kampanjen går ut om 2 dager. 8959736[/snapback] og denne... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=746685 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå