Mats Danielsen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Hei! Tenkte om dersom det var flere som ønsket kan vi sette opp en felles buss til TG08 ifra Stavanger. Evt. kjøre innom Kristiansand etc. om det er folk der! Si ifra om dere er intrisert så kan vi jo skrive opp under her! Dette kan det jo også bli liv av på bussen Så deler vi jo utgiftene for bussen Dem som er villige til og være med: - mats-dani - Espen Endret 28. juni 2007 av mats-dani Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 er interessert ja.., men har du noen formodning om ka det vil koste sånn ca ? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er interessert jeg og, men det er vel litt stress å organisere? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hvis man får med 20-30 folk så kan dette bli en fulltreffer! Hvis man får med 0-15 folk ser jeg ikke vitsen.. Så få håpe at mange er innteresert! Har åsså et tips til emne-starter: Folk som er interesert , send en privat melding til emne-starter , med navn , tlf-nummer & e-post. Emnestarter lager ut i fra det et sjema det full oversikt over navn , tlf-nummer & e-post. Oppdater deltagerene ukelig med e-post hvor du infomerer hvor mange som er med , kostnadene og hvor bussen skal gå etter stavanger! NothinDoin Endret 3. juli 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Takk for tipset! Da kan alle sende en PM til meg med denne infoen: Navn, tlf, email og bosted (by) så skal jeg fikse en database over alle! Som også regner ut pris per deltager. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Vi leide en buss for 3000,- en gang, men da kjørte vi bare fra Oslo til Fredrikstad (ca. 1,5 time, men bussjåføren kjørte feil hele tiden så vi brukte 2,5 timer). Men jeg tror ikke jeg skal bli med på TG. Jeg har bursdag da og må feire litt og slikt Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Takk for tipset! 9010862[/snapback] Bare hyggelig Sikkert flere som melder seg på når det er litt system i det! NothinDoin Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Bor i Porsgrunn - Telemark. Er det mulig at den kan komme et sted nerme her? Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Bor på Bryne og savnet veldig buss sist år.. Stress med tog og taxi. Om det går buss fra stavanger - sandnes - bryne området er det stor "fare" for at jeg reiser neste år og, tviler på jeg gidder tog vertfall.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Kjører den innom Kristiansand, noe den nesten er nødt til, virker dette som en spennende "tilbud" (selv om det strengt tatt ikke er et tilbud enda). Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Tviler på at det blir "plass" til de som bor langt borte fra Stavanger siden da blir et sete ledig helt fra Stavanger til Kristiansand f.eks. Må være om det er ledige seter i fra før i så fall? Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg og mulig en kompis vil sikkert ver me, men da må det ikke sje det samme som i år, da fikk jeg mail helgen før TG at bussen var avlyst, så måtte stresse med å få Tog osv, 1500kr bare i tog o.O Skal jeg ta buss må jeg nesten vite om det går ca rundt juletider, for hvis ikke bestiller jeg NSB Minipris komfor, og kan sitte me den bærbare pcen min hele turen ^^ for en billig penge Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Enig med Sjark (bare for å få det klart..) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Eg og jossimd (lite aktiv bruker og god venn av meg) er meget interessert. Ikkje 100% at det blir TG 08, men om det blir (stor sannsynlegheit for at det gjer det) så blir me nok med på noko slikt (sett at det ikkje blir dyrt sjølvfølgeleg). Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Aktuelt for meg og :!: Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg melder min interesse.... Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Det høres bra ut, dersom alle kan sende meg en PM så skal jeg ringe og høre med Haga etc. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Vi er kanskje 2-4 som har lyst til å sitte på Må snakke og planlegge litt først... Btw. Kom med mer info. og alt det der. Kan tenke meg at det blir mange interiserte;) Endret 28. august 2007 av sniper_eagle Lenke til kommentar
Sletten_89 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 jeg og to kamerater vil gjerne bli med. jeg kommer på i stavanger, men de to vil gjerne hoppe på ved risør hvis det er greit, og mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå